„Aldi“ neatsisakė planų žengti į Lietuvą

Nepaisant vasaros pabaigoje pasirodžiusios žinios apie nutraukiamą prekybinio NT paiešką Lietuvoje, Vokietijos žemų kainų prekybos tinklas „Aldi“ neatsisakė minčių žengti į Lietuvą, nors aktyvią sklypų paiešką ir sustabdė.
Aldi
Aldi / Rene Van Den Berg/123RF.COM
Temos: 2 Verslas „Aldi“

Neįvardijami šaltiniai portalui vz.lt teigia, kad „Aldi“ Lietuvoje gali turėti skirtingas plėtros strategijas – viena iš jų įsigyti jau veikiantį šalyje prekybos tinklą.

Tarp potencialių kandidatų įsigijimui ekspertai įvardija – „Iki“ ir “Norfos“ prekybos tinklus.

Finansų sektoriaus konsultacijų įmonės „Talisman“ direktorius Darius Klimašauskas vz.lt teigė, „Aldi“ veiklos modeliui artimesnė būtų „Norfa“ negu „Iki“, tačiau abu tinklai startui gali būti per dideli – jie turi gerokai daugiau parduotuvių negu „Aldi“ įvardijo kaip optimalų skaičių pirmame plėtros etape.

Ekspertai neatmeta galimybės, kad „Aldi“ gali siekti įsigyti ir po kelias dešimtis parduotuvių turinčių rinkos žaidėjų.

Portalas vz.lt kovo mėnesį paskelbė, kad Aldi“ ateina į Lietuvą ir per metus šalyje planuoja atidaryti bent 15 parduotuvių. Tuomet buvo rašoma, kad skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ Lietuvoje suplanavo greitą ir agresyvią plėtrą.

Vz.lt tuomet rašė, jog „Aldi“ į Lietuvą gali žengti arba savarankiškai, arba įsigyti kurį nors jau veikiantį prekybos rinkos žaidėją.

Vienas pagrindinių „Aldi“ konkurentų tarptautiniu mastu yra Lietuvoje beveik penkerius metus veikiantis kitas Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“, 22-uose miestuose turintis 54 parduotuves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis