Hangdžou įsikūrusi grupė nurodė „makroiššūkius, paveikusius tiekimo grandines ir vartotojų nuotaikas“, paskelbdama apie 16,2 mlrd. juanių (2,56 mlrd. JAV dolerių) siekusius nuostolius sausio–kovo mėnesiais, ir įspėjo negalinti daryti prognozių dėl ateities, atsižvelgdama į COVID-19 keliamas rizikas.
Pastaraisiais mėnesiais Kinijos ekonomiką slopino griežtos COVID-19 plitimui stabdyti skirtos priemonės, įskaitant karantinus ir transporto apribojimus, todėl vartotojai buvo priversti likti namuose, tuo metu miestuose išaugo nedarbo lygis ir sutriko tiekimo grandinės.
Be to, „Alibaba“ buvo priversta susidurti du reguliavimo institucijų įvestomis reguliavimo priemonėmis, taikytomis dėl tariamos antikonkurencinės Kinijos technologijų milžinių veiklos nuo tada, kai 2020 pabaigoje valstybė ėmė griežtinti sektoriaus kontrolę.
„Alibaba“ skaitmeninių mokėjimų filialo „Ant Group“ planuotas pirminis viešas akcijų platinimas (IPO) buvo atšauktas paskutinę minutę, o bendrovei už tariamai nesąžiningą veiklą buvo skirta rekordinė 2,75 mlrd. JAV dolerių bauda.
Ketvirtadienį „Alibaba Group“ pranešė, kad jos pajamos sausio–kovo mėnesiais išaugo maždaug 9 proc. iki 204,1 mlrd. juanių, šiek tiek viršydamos „Bloomberg“ prognozę.
Pastaraisiais finansiniais metais visų metų pelnas siekė 62 mlrd. juanių (9,8 mlrd. JAV dolerių).
„Nuo 2022 metų kovo vidurio mūsų verslą smarkiai veikia COVID-19 atsinaujinimas Kinijoje, ypač Šanchajuje“, – teigė bendrovė.
„Atsižvelgdami į riziką ir neapibrėžtumą, kylančią dėl COVID-19 <...> manome, kad šiuo metu būtų protinga neskelbti finansinių prognozių, kurias paprastai darome fiskalinių metų pradžioje“, – priduriama pranešime.