„Alibaba“ pranešė uždirbusi mažesnį pelną, tačiau išlaikė pajamų augimą

Kinijos elektroninės prekybos lyderė „Alibaba Group“ antradienį pranešė uždirbusi mažesnį pelną, tačiau išlaikė nuoseklų pajamų augimą.
„Alibaba“
„Alibaba“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Veiklos rezultatai rodo, kad vyriausybės priemonės, taikomos prieš šalies technologijų milžines, neturėjo ženklios įtakos „Alibaba“ veiklai.

Bendrovės teigimu, balandžio–birželio mėnesiais jos grynosios pajamos sudarė 45,1 mlrd. juanių (7 mlrd. JAV dolerių) ir buvo 5 proc. mažesnės nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Hangdžou mieste įsikūrusi bendrovė tapo pirmąja iš Kinijos technologijų milžinių, pajutusi vyriausybės, nerimaujančios dėl didėjančio tokių technologijų galios ir vartotojų duomenų saugumo, rūstybę.

Balandį reguliavimo institucijos už antikonkurencinę veiklą skyrė „Alibaba“ rekordinę 2,78 mlrd. JAV dolerių baudą.

Vėliau vyriausybė ėmėsi ir kitų priemonių prieš didžiąsias Kinijos skaitmeninės rinkos veikėjas, dėl kurių jų akcijų kainos ėmė kristi.

Visgi „Alibaba“ pajamos išliko tvirtos, nes Kinijos ekonomika gerai atlaikė pasaulinę pandemiją, o bendrovės vadovai teigė, kad pandemija netgi padidino apsipirkimus internetu.

Pasak bendrovės, „Alibaba“ pajamos, kurių didžioji dalis gaunama iš pagrindinių elektroninės prekybos platformų, per metus padidėjo 34 procentais.

Vis dėlto rodiklis nesiekė „Bloomberg“ apklaustų analitikų prognozės – 49 proc. augimo.

„Alibaba“ mažesnes grynąsias pajamas paaiškino strateginėmis investicijomis.

Pareiškime, pridėtame prie pranešimo apie pajamas, nebuvo paminėtos priemonės, taikomos prieš technologijų įmones.

„Tikime Kinijos ekonomikos augimu ir ilgalaikiu „Alibaba“ vertės kūrimu“, – pareiškė bendrovės pirmininkas ir generalinis direktorius Danielis Zhangas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis