„Alibaba“ siekia pirmauti ir Kinijos maisto užsakymo internetu bei pristatymo rinkoje

Kinijos interneto milžinė „Alibaba“ derasi dėl vietos įmonės „Ele.me“ įsigijimo, pagal kurio sąlygas šis maisto užsakymo internetu ir pristatymo startuolis gali būti įvertintas 9,5 mlrd. JAV dolerių.
„Alibaba“ būstinė Kinijoje
„Alibaba“ būstinė Kinijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Alibaba“ ir jos padalinys „Ant Financial“ jau valdo 40 proc. „Ele.me“ akcijų ir iš kitų akcininkų, įskaitant „Baidu“, nori įsigyti likusius 60 proc., rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“, remdamasis informuotais šaltiniais.

2008 metais įsteigta „Ele.me“ yra viena didžiausių Kinijos maisto pristatymo rinkos žaidėjų.

Įsigijusi šį startuolį, „Alibaba“ šiame sektoriuje galės užimti pirmaujančias pozicijas.

Sektoriaus grupės „China Cuisine Association“ duomenimis, Kinijos maisto pristatymo rinkos vertė 2017 metais siekė 204,6 mlrd. juanių (32,5 mlrd. JAV dolerių).

Tuo tarpu „Baidu“, pardavusi „Ele.me“ akcijų paketą, galės pasitraukti iš dar vieno paslaugų sektoriaus segmento. Įmonė siekia sutelkti dėmesį į technologijų, įskaitant dirbtinį intelektą ir autonominį vairavimą, plėtojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų