Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Alibaba“ siekia pirmauti ir Kinijos maisto užsakymo internetu bei pristatymo rinkoje

Kinijos interneto milžinė „Alibaba“ derasi dėl vietos įmonės „Ele.me“ įsigijimo, pagal kurio sąlygas šis maisto užsakymo internetu ir pristatymo startuolis gali būti įvertintas 9,5 mlrd. JAV dolerių.
„Alibaba“ būstinė Kinijoje
„Alibaba“ būstinė Kinijoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Alibaba“ ir jos padalinys „Ant Financial“ jau valdo 40 proc. „Ele.me“ akcijų ir iš kitų akcininkų, įskaitant „Baidu“, nori įsigyti likusius 60 proc., rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“, remdamasis informuotais šaltiniais.

2008 metais įsteigta „Ele.me“ yra viena didžiausių Kinijos maisto pristatymo rinkos žaidėjų.

Įsigijusi šį startuolį, „Alibaba“ šiame sektoriuje galės užimti pirmaujančias pozicijas.

Sektoriaus grupės „China Cuisine Association“ duomenimis, Kinijos maisto pristatymo rinkos vertė 2017 metais siekė 204,6 mlrd. juanių (32,5 mlrd. JAV dolerių).

Tuo tarpu „Baidu“, pardavusi „Ele.me“ akcijų paketą, galės pasitraukti iš dar vieno paslaugų sektoriaus segmento. Įmonė siekia sutelkti dėmesį į technologijų, įskaitant dirbtinį intelektą ir autonominį vairavimą, plėtojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos