„Alita“ mažino nuostolius

Įmonių grupė „Alita“, AB, gaminanti plačiausią alkoholinių gėrimų asortimentą Lietuvoje, per pirmąjį šių metų ketvirtį grupės veiklos nuostolius sumažino 18 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pirmųjų trijų šių metų mėnesių konsoliduotos pajamos sudarė 15,8 mln. Lt, o tai yra beveik penktadaliu daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Šampanas
Šampanas / Fotolia nuotr.

„Pirmasis ketvirtis įmonei visuomet yra sunkiausias dėl sumažėjančio vartojimo šiuo laikotarpiu, tad patirtas nuostolis yra planuotas. Tačiau nepaisant šių mūsų šakos pramonei būdingų tendencijų, įmonės finansiniai rodikliai ir toliau nuosekliai gerėja. Tai lemia keletas svarbiausių priežasčių. Pirma, pasiteisina keletą metų iš eilės įgyvendinti gamybos ir veiklos optimizavimo procesai. Antra, didelės reikšmės turi suaktyvinta marketingo strategija, kurios dėmesio centre – esamų produktų atnaujinimas bei naujų produktų pristatymas rinkai“, – teigė įmonių grupės „Alita“, AB generalinis direktorius Vaidas Mickus.

Pajamos iš Lietuvos pirkėjų pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 17 proc. iki 13,0 mln. Lt, o pajamos iš užsienio pirkėjų – 31 proc. iki 2,8 mln. Lt. „Eksporto apimčių auginimas yra prioritetinė įmonės veiklos kryptis, kuriai ir toliau bus skiriamas didelis dėmesys, – pažymėjo generalinis direktorius Vaidas Mickus. – Tarp kitų svarbiausių šių metų uždavinių išlieka savikainos valdymas brangstant pagrindinėms žaliavoms“.

Įmonė eksportuoja savo produkciją į Latviją, Rusiją, Estiją, Didžiąją Britaniją, Vokietiją, Lenkiją ir kitas šalis. 2012 metais alkoholinių gėrimų eksporto apimtys išaugo 51 %, o eksportuojamos produkcijos dalis bendruose pardavimuose išaugo iki 20 %. Rusijos rinkoje pardavimai augo daugiau kaip 4 kartus. Pradėtas putojančio vyno eksportas į rytus – Kiniją, Libaną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos