Alkoholio ribojimų pasekmės: specializuotos parduotuvės dirbs trumpiau, prekybos tinklai kol kas darbo laiko nekeis

Prekybininkai turės prisitaikyti prie nuo sausio 1-osios įsigaliojusių naujų alkoholio pardavimo taisyklių. Kai kurioms, prekiaujančioms daugiausia alkoholiu, teks darbo laiką sutrumpinti.
Vynoteka
Vynoteka

Anksčiau, kai alkoholis Lietuvoje liejosi laisviau, ilgiau dirbdavo ir parduotuvės – būdavo įprasta, kad prekybos centrai duris užverdavo tik 11 ar 12 valandą nakties. Tačiau, sutrumpinus prekybos laiką iki 10 valandos vakaro, ilgainiui prie to prisitaikė ir prekybininkai. Dabar nedaug rasite parduotuvių, kurių durys būtų atviros po 10 valandos vakaro, kai nebegalima įsigyti alkoholio.

Dabar prekybos svaigalais laikas yra dar labiau sutrumpintas: nuo pirmadienio iki šeštadienio jų įsigyti bus galima nuo 10 val. iki 20 val., o sekmadieniais – iki 15 val.

Prie to prisitaikys ir prekybininkai. Didieji prekybos tinklai bent jau kol kas jokių sprendimų nėra priėmę, tuo metu specializuotos parduotuvės jau trumpina prekybos laiką.

Specializuotos parduotuvės užsidarys anksti

Specializuotas alkoholiu prekiaujantis tinklas „Vynoteka“ prisitaikys prie naujų svaigalų pardavimo taisyklių ir todėl trumpins kai kurių parduotuvių darbo laiką.

„Vynoteka“ laikosi ir laikysis teisinių reglamentų, tad nuo sausio mūsų parduotuvėse alkoholiu prekiaujama I-VI 10-20h; VII 10-15h. Atskirose parduotuvėse maistu bus prekiaujama ilgiau“, – 15min aiškino bendrovė.

Jos atstovai pridūrė, kad didžioji dalis parduotuvių dirbs pirmadieniais-šeštadieniais 10-20 valandomis, o sekmadieniais – 10-15 valandomis.

„Ilgiau dirbs tos parduotuvės, kurios turi platesnį maisto prekių asortimentą, tačiau prailgintomis valandomis alkoholis nebus parduodamas“, – aiškino „Vynoteka“.

Tuo metu didieji prekybos tinklai nelinkę atskleisti savo planų, ar trumpins prekybos laiką, jeigu vakarais dėl trumpesnės prekybos alkoholiu sumažėtų ir pirkėjų.

Koreguoti darbo laiką teks ir „Bottlery“ tinklui.

„Kadangi mūsų parduotuvėse prekiaujama ne tik alkoholio, bet ir maisto bei kitų prekių asortimentu, kai kuriuose parduotuvėse darbo laikas išliks toks pat, tik neprekiausime alkoholiu neleistinomis valandomis. Kitų, daugumos „Bottlery“ parduotuvių darbo laikas yra šiek tiek trumpesnis: pirmadieniais – šeštadieniais, šios parduotuvės dirba nuo 10 iki 20 val., sekmadieniais – nuo 10 iki 15 val. arba nedirba išvis“, – 15min sakė įmonės Mažmenos marketingo jaunesnioji vadybininkė Angelina Poteikaitė-Kazlauskienė.

„Bus matyt“

Prekybos tinklai neatskleidžia savo kortų. Pavyzdžiui, „Iki“ atstovė Berta Čaikauskaitė paaiškino, kad šiuo metu darbo laiko keisti neketina, tačiau apie ateitį nekalbėjo.

„Mūsų pirkėjams svarbu turėti galimybę apsipirkti jiems patogiu metu, ypač vakare, po darbo valandų. Mes stengiamės šiuos pirkėjų poreikius patenkinti ir sudaryti tam visas sąlygas. (…) Mūsų tikslas būti arčiau kiekvieno pirkėjo namų, todėl ir toliau stengsimės užtikrinti patogų ir malonų apsipirkimą mūsų prekybos tinklo parduotuvėse“, – aiškino B.Čaikauskaitė.

„Maxima“ taip pat kol kas nekeis darbo laiko. „Pirkėjus norėtume nuraminti. Pasikeitus alkoholinių gėrimų pardavimo tvarkai, nesame numatę koreguoti parduotuvių darbo laiką“, – 15min sakė Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Jokių darbo laiko pakeitimų, susijusių su prekybos alkoholiniais gėrimais tvarka, neplanuoja ir „Lidl“.

„Kol kas neplanuojame trumpinti parduotuvių darbo laiko. Vėliau bus matyt“, – komentavo „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.

Nesikeis ir „Rimi" darbo laikas artimiausiu metu.

„Planuojame stebėti pirkėjų srautų pokyčius, ir esant poreikiui daryti atitinkamus sprendimus“, – sakė bendrovės atstovė Giedrė Bielskytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis