„Alphabet“ pelnas antrąjį ketvirtį beveik patrigubėjo

Amerikiečių bendrovė „Alphabet“, kuriai priklauso „Google“, antradienį pristatė antrojo ketvirčio veiklos rezultatus, parodžiusius beveik trigubai išaugusį pelną, skatinamą išaugusių reklamos srautų bendrovės paieškos sistemoje bei vaizdo įrašų platformoje „YouTube“.
„Alphabet“
„Alphabet“
Temos: 2 Verslas Pelnas

„Daugelyje pasaulio dalių stebėtas vis didėjantis internetinės veiklos aktyvumas ir mes didžiuojamės, kad mūsų paslaugos padėjo daugybei vartotojų ir įmonių“, – pareiškė „Alphabet“ vadovas Sundaras Pichai.

Interneto milžinė pranešė, kad pelnas beveik patrigubėjo, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, pasiekdamas 18,5 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu pajamos šoktelėjo iki 61,9 mlrd. JAV dolerių.

„Google“ atsidūrė tarp tų technologijų įmonių, kurių paslaugų poreikis COVID-19 pandemijos metu sparčiai augo, didesniam skaičiui žmonių ėmus dirbti iš namų, taip pat apsipirkti, bendrauti ir apskritai daugiau naudotis internetu.

Pasibaigus antradienio prekybos sesijai, „Alphabet“ akcijos buvo brangesnės daugiau nei 4 procentais.

S.Pichai paminėjo ilgalaikes investicijas į dirbtinį intelektą ir debesų kompiuteriją, kurios skatino interneto milžinės rezultatus.

Stiprus ketvirtis taip pat atspindėjo „padidėjusį vartotojų aktyvumą internete bei išaugusius reklamos užsakymus“, pasaulio ekonomika mėginant atsigauti po pandemijos padarytos žalos, pažymėjo finansų direktorė Ruth Porat.

S.Pichai rezultatų pristatymą pradėjo raginimu visiems skiepytis nuo COVID-19.

„EMarketer“ duomenimis, „Google“ bendrosios pajamos iš reklamos šįmet gali siekti 130 mlrd. JAV dolerių – maždaug 25 proc. daugiau nei prieš metus.

Tai reikštų, kad Kalifornijos valstijoje įsikūrusiai technologijų milžinei tektų 28,6 proc. pasaulinės skaitmeninių skelbimų rinkos. Antroji vieta su 24 proc. rinkos dalimi tektų „Facebook“.

„Antrąjį ketvirtį „YouTube “ buvo sparčiausiai augantis segmentas, o tai rodo, jog vaizdo reklama išliko aktuali tiek siekiant gauti tiesioginį atsaką, tiek siekiant prekių ženklo tikslų“, – pažymėjo „eMarketer“ analitikė Nicole Perrin.

S.Pichai teigimu, „Google“ debesų kompiuterijos verslas, konkuruojantis su atitinkamais „Amazon“ ir „Microsoft“ padaliniais, gali pritraukti daugiau verslo įmonių dėl savo stipriųjų pusių – įmonių duomenų analizės ir apsaugos nuo grėsmių, tokių kaip išpirkos reikalaujančios kenkėjiškos programos.

„Įmonės iš tikrųjų pradėjo daugiau dėmesio skirti savo pažeidžiamumui“, – finansų analitikams kalbėjo „Alphabet“ vadovas.

„Tai yra sritis, kurioje mūsų laukia daug pokalbių – susidomėjimas yra didžiulis“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais