„Also Lietuva“: infliacija šiemet gali mažinti pardavimus

Dvejus metus iš eilės po 186 mln. eurų pajamų gavusi Šveicarijos „Also“ grupei priklausanti viena didžiausių informacinių technologijų (IT) ir buitinės technikos prekybos bendrovių „Also Lietuva“ šiemet prognozuoja mažesnę apyvartą – įmonės vertinimu, vartojimas mažės dėl infliacijos.
Egidijus Jankauskas nuotr.
Informacinės technologijos

Pernai įmonės pajamos mažėjo 0,2 proc. iki 186,6 mln. eurų (2021 metais – 186,9 mln. eurų), nurodoma Registrų centrui pateiktose finansinėse ataskaitose, o 2023-aisiais tikimasi bendro pardavimų kritimo.

„Bendrai tikimasi, kad pardavimai mažės, nes infliacija, pirmo būtinumo prekių kainų augimas, nestabili geopolitinė situacija, visa tai neigiamai įtakoja ilgalaikio vartojimo prekių įsigijimą“, – teigia „Also Lietuva“.

Įmonė 2022 metais uždirbo 1,8 mln. eurų grynojo pelno – dukart mažiau nei 2021 metais (3,6 mln. eurų). Šių metų pelno paskirstymo projekte numatoma dividendams skirti 1,7 mln. eurų.

„Also Lietuva“ dirba 144 darbuotojai, rodo „Sodros“ duomenys.

100 proc. įmonės akcijų valdo Šveicarijos bendrovė „Also Holding“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų