Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aludarius per karantiną gelbėjo eksportas

Kai pirmoje šių metų pusėje šalį buvo sukaustęs karantinas, o šaltas pavasaris buvo nebuvo palankus gėrimų rinkai, AB „Volfas Engelman“ 2020-uosius skelbia įpusėjęs fiksuodamas 14,9 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugusius pardavimus. Bendrovės pajamos didėjo 13,3 proc. Tai daugiausia lėmė pirmą šių metų pusmetį 52 proc. ūgtelėjusi eksporto apimtis.
Alus
Alus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Alus Eksportas

„Pardavimus didinome ne tik Rusijoje, kur mūsų prekės ženklas yra gerai atpažįstamas ir vertinamas premium segmente, tačiau ir tokiose šalyse kaip Pietų Korėja, Kinija ir Japonija, kuriose mūsų produkciją taip pat atranda vis daugiau vartotojų. Šiose rinkose matome daug potencialo, todėl planuojame ir toliau jose aktyviai vykdyti plėtrą. Kartu nuolat žvalgomės naujų eksporto krypčių“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Anot M. Horbačausko, eksportas šiuo metu sudaro maždaug 18 proc. visų bendrovės pardavimų. Didžiausia rinka yra Rusija, kurioje „Volfas Engelman“, bendrovės duomenimis, yra pirmajame trejetuke tarp visų importuojamų alaus prekės ženklų. Eksporto apimtis didėjo beveik visose šalyse, nepaisant su COVID-19 susijusių logistikos, darbo organizavimo ir ekonominių iššūkių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas