Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aludarius per karantiną gelbėjo eksportas

Kai pirmoje šių metų pusėje šalį buvo sukaustęs karantinas, o šaltas pavasaris buvo nebuvo palankus gėrimų rinkai, AB „Volfas Engelman“ 2020-uosius skelbia įpusėjęs fiksuodamas 14,9 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugusius pardavimus. Bendrovės pajamos didėjo 13,3 proc. Tai daugiausia lėmė pirmą šių metų pusmetį 52 proc. ūgtelėjusi eksporto apimtis.
Alus
Alus / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Eksportas Alus

„Pardavimus didinome ne tik Rusijoje, kur mūsų prekės ženklas yra gerai atpažįstamas ir vertinamas premium segmente, tačiau ir tokiose šalyse kaip Pietų Korėja, Kinija ir Japonija, kuriose mūsų produkciją taip pat atranda vis daugiau vartotojų. Šiose rinkose matome daug potencialo, todėl planuojame ir toliau jose aktyviai vykdyti plėtrą. Kartu nuolat žvalgomės naujų eksporto krypčių“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Anot M. Horbačausko, eksportas šiuo metu sudaro maždaug 18 proc. visų bendrovės pardavimų. Didžiausia rinka yra Rusija, kurioje „Volfas Engelman“, bendrovės duomenimis, yra pirmajame trejetuke tarp visų importuojamų alaus prekės ženklų. Eksporto apimtis didėjo beveik visose šalyse, nepaisant su COVID-19 susijusių logistikos, darbo organizavimo ir ekonominių iššūkių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?