„Pardavimus didinome ne tik Rusijoje, kur mūsų prekės ženklas yra gerai atpažįstamas ir vertinamas premium segmente, tačiau ir tokiose šalyse kaip Pietų Korėja, Kinija ir Japonija, kuriose mūsų produkciją taip pat atranda vis daugiau vartotojų. Šiose rinkose matome daug potencialo, todėl planuojame ir toliau jose aktyviai vykdyti plėtrą. Kartu nuolat žvalgomės naujų eksporto krypčių“, – sako AB „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
Anot M. Horbačausko, eksportas šiuo metu sudaro maždaug 18 proc. visų bendrovės pardavimų. Didžiausia rinka yra Rusija, kurioje „Volfas Engelman“, bendrovės duomenimis, yra pirmajame trejetuke tarp visų importuojamų alaus prekės ženklų. Eksporto apimtis didėjo beveik visose šalyse, nepaisant su COVID-19 susijusių logistikos, darbo organizavimo ir ekonominių iššūkių.