„Amazon“ tokių centrų įrengimas netoli gyvenviečių leistų sparčiau pristatyti užsakymus pirkėjams. Tuo tarpu „Simon“ noras dalį prekybos centrų komercinės paskirties ploto skirti užsakymų vykdymo centrams rodo, kad bendrovei yra svarbiau užsitikrinti nuolatinį nuomininką, rašo leidinys.
„Simon“ ir „Amazon“ derybos tęsiasi jau ne vieną mėnesį ir prasidėjo dar prieš koronaviruso pandemiją, teigia „The Wall Street Journal“ cituojami šaltiniai. Be kita ko, buvo nagrinėtos galimybės į „Amazon“ skirstymo centrus pertvarkyti plotus, kuriuose anksčiau veikė „J.C. Penney“ ir „Sears Holdings“ parduotuvės.
Šios derybos rodo dvi tendencijas – viena vertus, laipsnišką prekybos centrų nykimą ir, kita vertus, elektroninės prekybos klestėjimą, rašo „The Wall Street Journal“.
Pasak šaltinių, kol kas nėra aišku, kiek buvusių „J.C. Penney“ ir „Sears Holdings“ parduotuvių norima pertvarkyti į „Amazon“ užsakymų vykdymo centrus, ir neatmetama galimybė, jog bendrovėms nepavyks pasiekti susitarimo.
Gegužę „Simon“ skelbtais duomenimis, bendrovės prekybos centruose veikė 63 „J.C.Penney“ ir 11 „Sears“ parduotuvių.