Svetainė „Amazon.se“ yra pirmasis „Amazon“ žingsnis į Šiaurės šalis, nors švedai iki tol jau galėjo užsisakyti prekių iš „Amazon“ svetainių Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje.
Pirmieji pirkėjai netruko atkreipti dėmesį į daugybę rašybos švedų kalba ir vertimo klaidų svetainėje, pavyzdžiui, gaidį vaizduojantis sveikinimo atvirukas apibūdintas grubia nuoroda į vyrų lytinius organus.
Atsirado tų, kurie spėliojo, kad klaidos galėjo būti įmonės rinkodaros strategijos dalimi.
Visgi kainų palyginimo svetainės „Pricerunner“ generalinis direktorius Nicklasas Storakersas komentare svetainei „Breakit“ tinklalapio paleidimą pavadino „blogiausiu bet kada matytu darbu“.
Jis taip pat atkreipė dėmesį į akivaizdų prekybos pradžios nuolaidų trūkumą.
„Amazon“ teigė pasiūliusi 150 mln. produktų 30 kategorijose, tačiau mažmeninės prekybos „Danske Bank“ analitikas Danielis Schmidtas pavadino tinklalapį „lengvąja“ „Amazon“ versija, kalbėdamas su naujienų agentūra TT.
D.Schmidtas taip pat teigė abejojantis, ar „Amazon“ Švedijoje galės tapti tokia pat dominuojanti kaip JAV, JK ir Vokietijoje.
„Žengti į Švediją rinką 2020 metais yra ne tas pats dalykas, kaip įžengti į Vokietiją ir Angliją prieš 20 metų“, – pažymėjo D.Schmidtas.