Regis, „Google“ ir toliau pavyks dominuoti reklamos paieškos rezultatuose rinkoje, tačiau „Amazon“ ir „mažesnių rinkos dalyvių“, įskaitant „Walmart“, „Target“, „eBay“ ir „Pinterest“, dalis nepaliaujamai auga, teigė rinkos stebėtoja.
Reklama, rodoma kartu su užklausų rezultatais prekybos tinklalapiuose, laikoma puikia priemone atkreipti reikalingų prekių ieškančių vartotojų dėmesį.
„Amazon“ reklamos verslas paskatino smarkų išlaidų augimą, nes reklamuotojai gali pasiekti vartotojus produktų paieškai skirtų užklausų metu, kuomet vartotojai yra nusiteikę įsigyti prekių“, – pažymėjo „eMarketer“ pagrindinė analitikė Nicole Perrin.
„Amazon“ taip pat įdiegė geresnius vertinimo ir klientų paieškos įrankius, todėl tapo dar patrauklesnė reklamuotojams,“ – pridūrė analitikė.
Jungtinių Valstijų reklamos paieškos rezultatuose rinka šiais metais išaugs beveik 18 proc. ir sieks 55,17 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu „Google“ teks 40,33 mlrd. JAV dolerių, arba šiek tiek daugiau nei 73 proc., dalis, prognozuoja „eMarketer“.
Visgi skaičiuojama, kad nors „Google“ išliks rinkos lyderė, jos dalis iki 2021 metų sumažės iki 70,5 procento.
Tuo tarpu šios rinkos dalis, tenkanti Siatle įsikūrusiai elektroninės prekybos milžinei „Amazon“, išaugs nuo 12,9 proc. šiais metais iki 15,9 proc. iki 2021-ųjų.
„Tyrimas rodo, kad didžioji dalis paieškų dabar prasideda „Amazon“, todėl antrąją vietą užimanti bendrovė sparčiai augs ir atims dalį iš didesnių konkurentų“, – teigiama tyrimų bendrovė prognozėje.
Manoma, kad „Amazon“ pajamos iš reklamos, rodomos paieškos rezultatuose, išaugs beveik 30 proc. šiais metais ir sieks 7,09 mlrd. JAV dolerių.
Praėjusiais metais bendrovė užėmė antrąją vietą JAV reklamos paieškos rezultatų rinkoje, aplenkusi „Microsoft“, kuriai, kaip prognozuojama, šiemet teks 6,5 proc. dydžio rinkos dalis, pranešė „eMarketer“.