„Amazon“ imasi naujų priemonių kovoje su klastotėmis

JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ imasi naujos iniciatyvos, kuria sieks iš savo prekybos platformos išguiti suklastotas prekes ir pagal kurią gamintojai galės patys šalinti klastotes iš siūlomų prekių sąrašų.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Amazon

Pagal programą, pavadintą projektu „Zero“, naudojant tam tikras technologines priemones ir bendradarbiaujant su prekių ženklų gamintojais, iš prekybos platformos bus šalinamos klastočių pardavėjų siūlomos prekės.

„Amazon“ pareiškė, jog naująją funkciją šiuo metu išbando su tam tikrais „kviestiniais“ gamintojais, o ateityje pradės plačiau ją taikyti.

„Mūsų tikslas – užtikrinti, kad pirkėjai, apsipirkdami „Amazon“ elektroninėje parduotuvėje, visuomet gautų tikras, o ne padirbtas prekes”, – pareiškė JAV internetinės prekybos milžinė.

„Projekte „Zero“ remiamasi mūsų ilgalaike patirtimi ir investicijomis šioje srityje. Jis prekių ženklų valdytojams leis su mumis bendradarbiauti ir išnaudoti mūsų stipriąsias puses, kad mes kartu galėtume greitai imtis plačių veiksmų ir klastočių skaičių sumažinti iki nulio.“

Pasak „Amazon“, įgyvendinant programą, bus plačiau naudojama bendrovės sukurta mašinų mokymosi technologija, kuri bus taikoma įtariamų suklastotų prekių paieškai.

Be to, programoje dalyvaujantys prekių ženklų valdytojai naudos „produktų serijos“ kodus, kuriais gamybos procese bus patvirtinama jų gaminių tapatybė, ir galės patys imtis veiksmų, kad klastotės būtų pašalintos iš siūlomų prekių sąrašų.

„Anksčiau prekių ženklų valdytojams reikėdavo apie klastotę pranešti „Amazon“, o mes tuomet tirdavome šiuos pranešimus ir imdavomės veiksmų”, – teigiama „Amazon“ pranešime.

Įgyvendinant projektą „Zero“, gamintojams nebereikės į mus kreiptis, kad padirbtos prekės butų pašalintos iš platformos. Vietoj to, jie galės patys tai greitai ir lengvai padaryti, naudodami mūsų naują savitarnos įrankį.“

Pasak „Amazon“, bandant naująją programą, buvo sutrukdyta parduoti 100 kartų daugiau įtariamų klastočių negu naudojant ankstesnę sistemą, pagal kurią gamintojai bendrovę turėdavo informuoti apie įtartinus atvejus.

Programoje dalyvauja, be kita ko, lagaminų ir rankinių gamintoja „Vera Bradley“, automobilių aksesuarų gamintoja „Kenu“ ir prekių gyvūnams gamintojai „Thunderworks“ ir „ChomChom Roller“.

„Projektas „Zero“ ir jo automatinės apsaugos priemonės bei galimybė savarankiškai pašalinti suklastotas prekes yra labai svarbus žingsnis, padėsiantis užtikrinti, kad pirkėjai „Amazon“ platformoje įsigis autentiškų „Vera Bradley“ gaminių“, – pažymėjo bendrovės vyriausiasis teisininkas ir administracijos direktorius Markas Dely.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų