Be to, keturias savaites per metus šie darbuotojai galės dirbti tik iš namų.
„Amazon“ peržiūrėjo savo darbo tvarkos politiką, kai susidūrė su kai kurių darbuotojų reakcija dėl galimo grįžimo į darbą panaikinus COVID-19 pandemijos metu nustatytus apribojimus.
Kelios technologijų bendrovės pradėjo verbavimo kampanijas, kurios, regis, buvo nukreiptos į „Amazon“ darbuotojus, nepatenkintus perspektyva netrukus netekti galimybės dirbti iš namų, rašo „MarketWatch“.
„Amazon“ anksčiau teigė besitikinti iki rudens grąžinti didžiąją dalį savo darbuotojų į biurus.
„Google“ skaičiuoja, kad apytiksliai 20 proc. jos darbuotojų toliau dirbs nuotoliniu būdu, kai šį rudenį atsidarys biurai.
Dar 60 proc. darbuotojų pereis į hibridinį režimą, praleisdami tris dienas biure ir dvi dienas „ten, kur geriausiai dirbasi“, praėjusį mėnesį pranešė bendrovė.
„Google“ darbuotojai taip pat galės iki keturių savaičių per metus dirbti iš už biuro ribų.
Kitos technologijų milžinės, tokios kaip „Facebook“ ir „Microsoft“ leido darbuotojams toliau dirbti nuotoliniu būdu po pandemijos, jei tai suderinama su jų pareigybėmis.