„Amazon“ lentynose rikiuojasi lietuviški produktai

Vienoje didžiausių pasaulyje elektroninės prekybos platformų „Amazon“ Didžiosios Britanijos rinkoje atsiranda vis daugiau lietuviškų produktų: ekologiškų „Augos“ sriubų, „Volfas Engelman“ gaminamų „Fizz“ gėrimų, „Alitos“ putojančio vyno, „Vytauto“, „Akvilės“, „Birutės“ mineralinio vandens ir kitų, rašo „Verslo žinios“.
„Amazon“ logotipas
„Amazon“ logotipas / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Auga group“ ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas Laurynas Miškinis sako, kad Jungtinė Karalystė, ypač Londonas, yra viena labiausiai išsivysčiusių ekologiškos produkcijos rinkų, konkurencija čia labai didelė.

„Birštono mineralinių vandenų“, valdančių „Vytauto“ prekės ženklą, valdybos pirmininkas Norbertas Pranckus sako, kad „Amazon“ yra vienas pardavimo kanalų ir reikia daug dirbti, kad prekės ženklai būtų žinomi užsienio rinkose: „Reklama JK kainuoja daug daugiau nei Lietuvoje, televizijos eteris mums neįperkamas, tačiau mažais partizaniniais būdais stengiamės reklamuotis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis