„Amazon“ paneigė pranešimus, jog leis klientams atsiskaityti bitkoinais

„Amazon“ pirmadienį paneigė pasirodžiusius pranešimus, jog elektroninės prekybos milžinė planuoja iki šių metų pabaigos pradėti priimti mokėjimus bitkoinais, tačiau pripažino, jog domisi kriptovaliutomis.
„Amazon“
„Amazon“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Anglijoje leidžiamas leidinys „City AM“ paskelbė neva neįvardyto šaltinio atskleistą informaciją, pareiškusio, jog „Amazon“ pradės priimti mokėjimus kriptovaliuta, nes neseniai bendrovė ieškojo darbuotojo, išmanančios skaitmenines valiutas ir blokų grandines.

Atsakydamas į naujienų agentūros AFP užklausą „Amazon“ atstovas spaudai teigė, kad pranešime pateikta „suklastota“ informacija, tačiau bendrovė tikrai domisi kriptovaliutų sektoriumi.

„Nepaisant mūsų susidomėjimo sektoriumi, spekuliacijos apie konkrečius mūsų su kriptovaliutomis susijusius planus nėra teisingos“, – pareiškė bendrovės atstovas.

„Mes ir toliau orientuojamės į būdus, kuriais klientai gali apsipirkti „Amazon“, – pridūrė jis.

Pasirodžius spekuliacijoms, kad „Amazon“ gali leisti klientams atsiskaityti bitkoinais, skaitmeninės valiutos vertė šoktelėjo.

„Mus įkvepia kriptovaliutų erdvėje vykstančios naujovės ir tyrinėjame, kaip jomis galėtų pasinaudoti „Amazon“, – teigė bendrovės atstovas.

„Tikime, kad ateitis bus kuriama remiantis naujomis technologijomis, leidžiančiomis atlikti šiuolaikiškus, greitus ir nebrangius mokėjimus, ir tikimės tą ateitį kuo greičiau sukurti „Amazon“ klientams“, – pridūrė jis.

Po nuosmukio, trukusio nuo gegužės pradžios iki liepos vidurio, pirmadienį bitkoino vertė trumpam perkopė 40 tūkst. JAV dolerių ribą, tačiau netrukus smuko.

„Amazon“ kasmet sulaukia mokėjimų, kurių bendra suma siekia šimtus milijardų JAV dolerių, todėl tai būtų didžiulė rinka kriptovaliutoms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis