Kovo mėnesį „Amazon“ padidino savo darbuotojų skaičių, pasamdydama 175 tūkst. naujų darbuotojų, nes dėl karantino užsidarius fizinėms parduotuvėms, žmonės ėmė dažniau apsipirkti iš namų.
„Kaip ir kitos bendrovės, mes pasamdėme šiuos darbuotojus laikinai, kad patenkintume išaugusią paklausą. Daugelis jų tikėjosi sugrįžti į ankstesnes darbovietes, kai tik valstijos pradės vėl atverti ekonomikas“, – tinklaraščio įraše teigė „Amazon“.
„Ilgalaikių perspektyvų vaizdui tapus aiškesniam, suteikiame galimybę 125 tūkst. tų, kurie atvyko pas laikinai, pasilikti „Amazon“ ir nuo birželio dirbti visu etatu“, – pridūrė bendrovė.
Visgi bendrovė taip pat susidūrė su sandėlių darbuotojų ir aktyvistų protestais, kurie tvirtina, kad „Amazon“ padarė nepakankamai, kad užtikrintų darbuotojų saugumą.
„Amazon“ apie šį žingsnį paskelbė dieną, kai JAV vyriausybė pranešė, jog dėl nedarbo išmokų praėjusią savaitę kreipėsi dar 2,1 mln. amerikiečių, o nuo kovo mėnesio atleistų žmonių skaičius Jungtinėse Valstijose perkopė 40 milijonų.
O diena anksčiau „Amazon“ akcininkai atmetė virtinę kritikų pasiūlymų, pateiktų metiniame bendrovės susirinkime, skirtų numatyti naujus socialinės milžinės socialinės atsakomybės tikslus.
„Amazon“ pažymėjo viena iš pirmųjų stambiųjų darbdavių pasiūliusi minimalų 15 JAV dolerių atlyginimą per valandą, gerokai viršijantį federalinius reikalavimus, kartu su kitomis lengvatomis.