Bendros pajamos išaugo iki 108,5 mlrd. JAV dolerių ir buvo 44 proc. didesnės nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, nes dėl COVID-19 pandemijos žmonės dažniau rinkosi pirkti internetu, o ne fizinėse parduotuvėse.
Bendrovės pelnas pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 8,1 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 2,5 mlrd. JAV dolerių per pirmuosius tris praėjusių metų mėnesius.
„Amazon“ akcijų vertė po prekybos sesijos valandų šoktelėjo daugiau nei 5 procentais.
Padalinio „Amazon Web Services“ siūlančio debesijos paslaugas, pajamos minėtą ketvirtį išaugo iki 13,5 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 10,2 mlrd. JAV dolerių pirmąjį 2020 metų ketvirtį.
Šią savaitę gerus veiklos rezultatus paskelbė ir kitos technologijų milžinės, tokios kaip „Microsoft“, „Apple“, „Facebook“ ir „Alphabet“.
„EMarketer“ analitikė Nicole Perrin teigė, kad „Amazon“ gavo daugiau pajamų ne tik iš pardavimų internetu bei debesų verslo, bet ir iš skaitmeninės reklamos.
„Skaitmeniniais kanalais vykdomos mažmeninės prekybos apimtys toliau auga, todėl ateityje didės ir išlaidos skaitmeninei reklamai“, – mano N. Perrin.
Greitą ir nemokamą pristatymą kartu su srautinės televizijos paslauga siūlančios programos „Amazon Prime“ nariais šiuo metu yra daugiau nei 200 mln. žmonių visame pasaulyje.
Siatle įsikūrusi „Amazon“ džiaugėsi, kad jos filmavimo studijos, kuriančios originalius serialus internetinei televizijai „Prime“, šiemet sulaukė daugiausia apdovanojimų veiklos istorijoje.
„Prime Video“ švenčiant 10 metų sukaktį, pastaraisiais metais daugiau nei 175 mln. „Prime“ narių žiūrėjo įvairias laidas ir filmus, o transliacijos valandų skaičius per metus išaugo daugiau nei 70 proc.“, – pažymėjo „Amazon“ įkūrėjas ir vadovas Jeffas Bezosas.