Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Amazon“ pristato konkurentą „YouTube“

„Amazon“ ką tik pristatė savo videoplatformą, tikėdamasi ir toliau stiprinti savo pozicijas pramogų pasaulyje, rašo DW.
„Amazon“
„Amazon“ / „Scanpix“/„Sipa USA“ nuotr.

Sietle įsikūrusi milžinė „Amazon“ antradienį pristatė platformą, kuri leidžia vartotojams dalintis savo nufilmuota medžiaga ir netgi užsidirbti pinigų, taip pasikėsindama atimti dalį rinkos iš „YouTube“.

„Amazon“ paslauga, pavadinta „Video Direct“ leidžia vartotojams žiūrėti nemokamai su reklama, arba užsiprenumeruoti paslaugą ir išvengti reklamų. Tokia prenumerata JAV kainuos apie 9 dolerius.

„Youtube“ paslauga „Red“, kuri leidžia išvengti reklamos, kainuoja 10 dolerių per mėnesį.

„Video Direct“ taip pat leis įsigyti arba išsinuomoti pavienius videosiužetus. Turinio kūrėjai gaus pusę pajamų iš savo medžiagos pardavimo, nuomos ir reklamos.

„Amazon“ taip pat sutarė su įvairiomis agentūromis, pavyzdžiui, „Conde Nast Entertainment“, „The Guardian“, „Mashable“, taip pat žaislų gamintoja „Mattel“ dėl turinio naujai platformai tiekimo.

„Amazon“ paslauga galės naudotis vartotojai Austrijoje, Vokietijoje, Japonijoje, Jungtinėje Karalystėje ir JAV.

„Video Direct“ prisijungs prie sparčiai augančios „Amazon Video“ šeimos, kuri platina filmus ir serialus, sukurtus tiek „Amazon“, tiek kitų turinio gamintojų.

Taip „Amazon“ siekia atsivilioti tradicinės televizijos ir įvairių interneto videoplatformų vartotojus, įskaitant ir „YouTube“ nei „Netflix“ vartotojus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos