Bendrovės pardavimų pajamos siekė123,9 mln. eurų – 6 proc. mažiau nei 2021 metais, kai jos buvo 132 mln. eurų, rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
Bendrovės teigimu, praėję metai buvo sudėtingi – Rusijos pradėtas karas Ukrainoje tiesiogiai palietė jos veiklą, kadangi iki tol „Amber distribution Lietuva“ prekiavo iš Rusijos ir Baltarusijos atgabentomis prekėmis.
„Uždraudus prekių importą iš minėtų valstybių, bendrovė turėjo greitai persiorientuoti ir surasti analogiškų prekių tiekėjus iš kitų valstybių. Karo pradžioje buvo prekiauta tik šių valstybių tiekėjų esamais prekių likučiais“, – ataskaitoje teigė bendrovė.
Taip pat nurodoma, kad dėl karo sustabdžius baltarusiško alaus prekybą, vasaros pabaigoje buvo rastas analogiškų prekių tiekėjas iš Ukrainos.
„Tai leido didžiąja dalimi kompensuoti prastą pelną šiame segmente“, – teigė „Amber distribution Lietuva“.
2023 metais bendrovė planuoja didinti pardavimus atrandant naujus pardavimo kanalus – elektroninę prekybą, produkcijos pristatymą į namus. Įmonė taip pat ketina atnaujinti lengvųjų ir krovininių automobilių parką.
2022 metų pabaigoje bendrovė turėjo 18-os mažmeninės prekybos parduotuvių tinklą Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Jonavoje, Prienuose, Telšiuose ir Šilutėje.
Įmonėje dirbo 303 darbuotojai.