Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„American Airlines“ prognozuoja mažesnį pelną 2019 metais

„American Airlines Group Inc.“ penktadienį pranešė apie mažesnes nei tikėtasi pajamas ir ne itin džiuginančią pelno prognozę, o bendrovės akcijų kursas prieš prasidedant prekybos sesijai smuktelėjo.
„American Airlines“ lėktuvas
„American Airlines“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bendrovė įspėjo, kad draudimas eksploatuoti orlaivius „Boeing 737 Max“ sumažins pelną prieš mokesčius maždaug 350 mln. JAV dolerių 2019-aisiais. „American Airlines“ taip pat pažymėjo, kad šiais metais išlaidos degalams bus 650 mln. JAV dolerių didesnės, nei prognozuota prieš tris mėnesius.

Bendrovė pranešė pirmąjį ketvirtį uždirbusi 185 mln. JAV dolerių. Teksaso valstijos Fort Verto mieste įsikūrusiai bendrovei viena akcija atnešė 41 centą grynųjų pajamų. Pakoreguotas pelnas akcijai, neįtraukiant vienkartinių išlaidų, buvo 52 centai.

„American Airlines“ finansiniai rezultatai viršijo Volstryto lūkesčius. Dešimt tyrimų bendrovės „Zacks Investment Research“ apklaustų analitikų prognozavo vidutinį 51 cento akcijai pelną.

Didžiausia pasaulio oro linijų bendrovė pirmąjį šių metų ketvirtį gavo 10,58 mlrd. JAV dolerių pajamų ir šis rodiklis šiek tiek skyrėsi nuo Volstryto prognozių. Vienuolika apklaustų analitikų tikėjosi 10,66 mlrd. JAV dolerių įplaukų.

„American Airlines“ prognozuoja, kad metų pelnas sieks nuo 4 iki 6 JAV dolerių akcijai.

Prieš prasidedant prekybos sesijai, „American Airlines“ akcijų kursas smuktelėjo 3,6 procento. Tuo tarpu nuo metų pradžios akcijų kursas buvo didesnis 4 proc. bei 26 proc. mažesnis nei prieš dvylika mėnesių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?