Amerikos stambusis verslas pasirengęs pritarti D.Trumpo mokesčių reformai

Daugiau nei 25 stambios JAV bendrovės, įskaitant tokias pirmaujančias eksporto bendroves, kaip „General Electric, „Boeing“, „Oracle“, „Dow Chemical“, „Pfizer“ ir „Eli Lilly“, suformavo koalicija „Pagaminta Amerikoje“ („American Made Coalition“), kuri yra pasirengusi paremti naujojo šalies prezidento Donaldo Trumpo ir Respublikonų partijos mokestinę reformą.
Donaldas Trumpas
Donaldas Trumpas / „Scanpix“ nuotr.

Šių korporacijų vadovai mano, kad respublikonų Atstovų Rūmuose pasiūlyti mokestiniai pakeitimai „padės amerikiečių darbo vietoms ir Amerikoje pagamintoms prekėms“.

Pasiūlytas įstatymo projektas atima iš kompanijų galimybę išskaityti importuojamų prekių ir paslaugų vertę iš mokestinės bazės, tačiau siūlo iš apmokestinamų pajamų išbraukti iš eksporto gautą apyvartą. Šiuo metu JAV kompanijos moka pelno mokestį, nepriklausomai nuo to, kur pelnas buvo gautas, rašo „The Washington Examiner“.

Bendra pelno mokesčio tarifą bendrovės siūlo sumažinti nuo 35 iki 20 proc. bei įvesti 20 proc. mokestį importui.

Praėjusią savaitę Atstovų Rūmų biudžeto reikalų komiteto pirmininkas Kevinas Brady pareiškė, kad respublikonų siūlomai mokesčių reformai įgyvendinti reikės verslo paramos.

Tuo tarpu siūlomus pakeitimus griežtai sukritikavo importuojančios bendrovės, įskaitant mažmenininkes „Wal-Mart“, „Target“, „Best Buy“, naftos perdirbimo kompanijas ir JAV veikiančius užsienio automobilių gamintojus („Toyota“). Šios bendrovės diena anksčiau – vasario 1 d. – pranešė sukūrusios savo lobistinę grupę.

Pavyzdžiui, „Best Buy“ kongresmenams išplatino vieno nepriklausomo analitiko parengtus duomenis, kurie rodo, kad įvedus 20 proc. importo mokestį bendrovės metinis 1 mlrd. JAV dolerių pelnas virstų 2 mlrd. JAV dolerių nuostoliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų