Augimą, kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, lėmė ir toliau didėjantis vartotojų dėmesys prekybai internetu bei augantis partnerių, besinaudojančių platformos paslaugomis, skaičius.
„Zalando“ planuoja jog 2021 m. platformoje pateiktų užsakymų vertė augs 31-36 proc., o pelnas prieš palūkanas ir mokesčius sieks 400-475 mln. eurų.
„Puikūs finansiniai rezultatai antrąjį šių metų ketvirtį, o dar labiau – didėjantis vartotojų ir prekių ženklų įsitraukimas, rodo augančią platformos svarbą. Taip pat – jog mūsų ilgalaikė strategija pasiteisina. Džiaugiamės mūsų strategine partneryste su „Sephora“, kuri išplečia mūsų grožio prekių asortimentą, bei „Zalando“ plėtra į šešias naujas šalis. Tai leidžia mums pasiūlyti dar daugiau pasirinkimo mūsų klientams bei partneriams“, – sako bendrovės finansų vadovas David Schröder.