Pasak „Maxima LT“ generalinio direktoriaus Žydrūno Valkerio, per pastaruosius pora metų bendrovė skyrė nemažai laiko ir investicijų, kad išsiaiškintų, kaip keičiasi pirkėjo Lietuvoje prekybos centrams keliami poreikiai bei lūkesčiai.
Ž.Valkeris tikino, kad pasiteisino šių metų pradžioje pradėta ilgalaikė kainų mažinimo strategija „Atpigo“.
Įmonės atstovai tikina, kad „Maxima LT“ investicijos į veiklos tobulinimo procesus, siekiant patenkinti pasikeitusius pirkėjų lūkesčius ir sėkmingai konkuruoti rinkoje, siekia 47 mln. eurų.
Į šią sumą įeina investicijos į prekybos centrų plėtrą, remontą ir asortimento tobulinimą.
Ž.Valkeris tikino, kad pasiteisino šių metų pradžioje pradėta ilgalaikė kainų mažinimo strategija „Atpigo“, kuria remiantis buvo sumažintos beveik 3000 populiarių prekių kainos.
„Šiuo metu kiekvieno pirkėjo krepšelyje – kas antra prekė su nuolaida ir bent viena – iš „Atpigo“ prekių sąrašo“, – teigė „Maxima LT“ generalinis direktorius.
„Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė taip pat akcentavo, kad prekybos tinklo parduotuvėse nuolat plečiamas lietuviškos kilmės maisto prekių asortimentas. Štai šviežio maisto skyriuose lietuviškos prekės sudaro vidutiniškai 71 proc. asortimento.
Paklausta, ar prekių lietuviškumo akcentavimas nėra susijęs su prekybos tinklo „Lidl“ atėjimu į Lietuvos rinką, R.Saulytė teigė, kad „Maxima“ jau dabar siūlo didžiausią lietuviškų produktų paklausą iš visų šalies prekybos centrų ir tai daro dėl to, kad lietuviškomis prekėmis vartotojai pasitiki.
„Maxima“ atstovai prakalbo apie didžiausią pastarojo meto prekybos tinklo plėtrą.
„Maxima“ atstovai prakalbo apie didžiausią pastarojo meto prekybos tinklo plėtrą. Šiais metais bus atnaujintos 7 ir atidarytos 7 naujos parduotuvės, į kurias bus investuota 12,3 mln. eurų. Iki metų pabaigos taip pat bus įrengta 50 savitarnos kasų daugiau negu už 800 tūkst. eurų.
Kitais metais „Maxima“ plėtra bus dar agresyvesnė – 20 naujų ir 10 atnaujintų parduotuvių.
Naujasis „Maximos“ šūkis „Tai, ko reikia“ labai panašus į kitų bendrovės konkurentų „Rimi“ šūkį „Tai, ko nori tu“, tačiau R.Saulytė ir Ž.Valkeris sakė, kad bendrovė dėl naujojo šūkio konsultavosi su teisininkais ir užtikrino, kad pretenzijų dėl galimo plagiato iš konkurentų pusės tikrai neturėtų būti.