Socialiniame tinkle Ramūnas rašė, kad „Premier Gural Terikova“ viešbutis esą apie 20 žmonių neapgyvendino, nes „Tez Tour“ neapmokėjo paslaugų.
Jam antrino ir su 15min bendravęs Andrejus, apsistojęs kitame – „Blue star“ – viešbutyje.
„Tez Tour“ laiku neapmokėjo už viešbutį, tai padarė tik penktadienį, nors aš buvau viešbutyje nuo antradienio iki šeštadienio. Penktadienį teko išsikraustyti iš kambario ir po to vėl grižt į jį, kai viską išsiaiškino“, – apie patirtus nepatogumus 15min pasakojo dabar jau į Lietuvą grįžęs vyras.
Po savaitgalio į minėtą grupę parašė dar vienas lietuvis, klausdamas, ar kam nors atvykus į viešbutį teko susidurti su situacija, kad viešbutis nesuteikia kambario, motyvuodamas tuo, jog „Tez Tour“ nepervedė pinigų.
„Tez Tour“ turi paaiškinimą, kodėl taip nutiko ir atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus, kuriuos esą sukėlė sezono pabaigos nesklandumai.