Daugiau nei 50 proc. iš 570 respondentų pažymėjo, kad pernai Kinijoje išaugo jų apyvarta, ypač informacinių technologijų, staklių ir automobilių gamybos, kosmetikos gamybos ir mažmeninės prekybos srityse. Kai kurių įmonių EBIT padidėjo nuo 70 iki 100 proc.
Ankstesniais metais rezultatai buvo gerokai prastesni, tačiau apklausos dalyviai nėra tikri, ar jų sėkmė bus stabili, rašo „MarketWatch“. Bendrovės mano, kad apyvartos padidėjimui daugiausia įtakos turi praėjusių metų pradžioje Pekino pradėtos vykdyti trumpalaikės stimuliavimo programos.
„Mums reikia vienodų žaidimo sąlygų. Taisyklės netampa paprastesnės“, – sakė ES prekybos rūmų Kinijoje vadovas Matsas Harbornas.
Tarp pagrindinių problemų, su kuriomis Kinijoje susiduria Europos bendrovės, jis įvardijo perteklinį reguliavimą, neaiškias įstatymų formuluotes, normų taikymą priežiūros institucijos nuožiūra bei „drakonišką interneto kontrolę“.
Beveik pusė apklaustų Europos įmonių sakė, kad praėjusiais metais veiklos sąlygos Kinijoje pasunkėjo, lyginant su 2015 metais.