„Apple“ dalis pasaulio lustų pirkėjų rinkoje pernai sudarė 8,6 proc., o „Samsung“ dalis – 8 procentus. Trečioje vietoje, nepaisant JAV ir Kinijos prekybos karo, liko Kinijos „Huawei“, užėmusi 5 proc. rinkos.
Bendros išlaidos puslaidininkiams pasaulyje pernai krito 11,9 proc. iki 418,3 mlrd. JAV dolerių.
Vien „Apple“ išlaidos sumažėjo beveik 13 proc., o „Samsung“ išlaidos – 21 procentu.
„Į didžiausiųjų penketuką 2019 metais pateko tos pačios bendrovės, tačiau visos jos sumažino išlaidas lustų pirkimui, – pažymėjo „Gartner“ vyresnysis analitikas Masatsune Yamaji. – Tai visų pirma lėmė staigus atminties lustų kainų smukimas.“
Į lyderių dešimtuką pateko Taivano „Hon Hai Precision Industry“ („Foxconn Technology“), aplenkusi „Kingston Technology“.
Išlaidas lustams iš didžiausių lustų pirkėjų dešimtuko pernai padidino tik Kinijos „Xiaomi“.
Dešimčiai didžiausių lustų pirkėjų pernai teko 39,5 proc. pasaulio išlaidų puslaidininkiams. Tuo tarpu 2018 metais atitinkama dalis siekė 39,9 procento.