Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Apple“ aplenkė „Samsung“ ir tapo didžiausia pasaulyje lustų pirkėja

Didžiausio pasaulyje puslaidininkių pirkėjo titulas 2019 metais atiteko JAV technologijų milžinei „Apple“, pažymima tyrimų bendrovės „Gartner“ parengtoje apžvalgoje. „Apple“ aplenkė Pietų Korėjos „Samsung Electronics“, kuri didžiausių lustų pirkėjų reitinge pirmavo ankstesnius trejus metus.
„Apple“ logotipas
„Apple“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „Apple“ Samsung

„Apple“ dalis pasaulio lustų pirkėjų rinkoje pernai sudarė 8,6 proc., o „Samsung“ dalis – 8 procentus. Trečioje vietoje, nepaisant JAV ir Kinijos prekybos karo, liko Kinijos „Huawei“, užėmusi 5 proc. rinkos.

Bendros išlaidos puslaidininkiams pasaulyje pernai krito 11,9 proc. iki 418,3 mlrd. JAV dolerių.

Vien „Apple“ išlaidos sumažėjo beveik 13 proc., o „Samsung“ išlaidos – 21 procentu.

„Į didžiausiųjų penketuką 2019 metais pateko tos pačios bendrovės, tačiau visos jos sumažino išlaidas lustų pirkimui, – pažymėjo „Gartner“ vyresnysis analitikas Masatsune Yamaji. – Tai visų pirma lėmė staigus atminties lustų kainų smukimas.“

Į lyderių dešimtuką pateko Taivano „Hon Hai Precision Industry“ („Foxconn Technology“), aplenkusi „Kingston Technology“.

Išlaidas lustams iš didžiausių lustų pirkėjų dešimtuko pernai padidino tik Kinijos „Xiaomi“.

Dešimčiai didžiausių lustų pirkėjų pernai teko 39,5 proc. pasaulio išlaidų puslaidininkiams. Tuo tarpu 2018 metais atitinkama dalis siekė 39,9 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos