„Apple“ rinkos Indijoje dalis yra labai nedidelė, nes čia jos išmaniųjų telefonų pardavimai atsilieka nuo varžovės iš Pietų Korėjos „Samsung“, o „iPhone“ gamintoja konkuruoja tik brangių telefonų sektoriuje.
Amerikiečių bendrovė atnaujina pastangas įsitvirtinti Indijoje tuo metu, kai trečia pagal dydį Azijos ekonomika susidūrė su rekordiniu nuosmukiu dėl kelis mėnesius trukusio karantino.
Intensyviausias apsipirkimo sezonas Indijoje paprastai prasideda spalio mėnesį. Tuomet pardavėjai siūlo dideles nuolaidas ir išpardavimus klientams, apsipirkinėjantiems prieš didžiausias indų šventes, įskaitant „Dašerą“ ir „Dyvalį“.
Rugsėjo 23 dieną atsidarysianti „Apple“ internetinė parduotuvė pasiūlys „įvairias įperkamumo galimybes“, įskaitant nuolaidas „Mac“ kompiuteriams, „iPad“ ir techniniams įrenginiams studentams, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Pirkėjai galės įsigyti „AirPod“, „iPad“ ir „Apple Pencil“ su anglų, hindi ir daugeliu kitų indų kalbų išgraviruotais pavadinimais.
Šiuo metu „Apple“ Indijoje vykdo prekybą per trečiąsias šalis–mažmenininkus, įskaitant „Amazon“.
Indija yra laikoma milžiniška potencialia bendrovės rinka dėl 1,3 mlrd. gyventojų ir palyginti mažo išmaniųjų telefonų turinčių žmonių skaičiaus.
Pagal pramonės vertinimus, „Apple“ rinkos dalis Indijos siekia vos 2 procentus.
Pranešama, kad paraiška atidaryti „Apple“ parduotuves Indijoje 2016 metais buvo atmesta dėl taisyklės, pagal kurią užsienio mažmenininkai privalo įsigyti 30 procentų savo produktų iš vietos prekeivių.
Nuo to laiko Naujasis Delis sušvelnino taisykles, suteikdamas įmonėms iki aštuonerių metų terminą, kad jos atitiktų šiuos reikalavimus, taip stengdamasis pritraukti užsienio investicijas ir kurti darbo vietas.
Kai kurie „Apple“ išmanieji telefonai, įskaitant „iPhone 11“, yra surenkami Taivano gamintojų „Foxconn“ ir „Wistron“ gamyklose pietiniuose Indijos Čenajaus ir Bengalūro miestuose.