„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Apple“ – brangiausias prekės ženklas pasaulyje

Nepaisant kritusių išmaniųjų telefonų „iPhone“ pardavimų, Jungtinių Valstijų technologijų kompanija „Apple“ pripažinta brangiausiu prekės ženklu pasaulyje, rodo trečiadienį paskelbti kasmetinio „Interbrand“ atlikto tyrimo rezultatai.
„Apple“
„Apple“ / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Šiuo metu „Apple“ prekės ženklas yra vertinamas 178 mlrd. JAV dolerių. Lyginant su praėjusiais metais, ženklo vertė padidėjo 5 proc.

Antroje vietoje yra JAV internetinė milžinė „Google“ su 133,25 mlrd. JAV dolerių (+ 11 proc.), o į dešimtuką taip pat pateko „Coca – Cola“, „Microsoft“, „Toyota“, IBM, „Samsung“, „Amazon“, „Mercedes – Benz“ ir GE.

Sparčiausiai pasaulyje brangstančiais prekės ženklais pripažinti „Facebook“ (48 proc. prieaugis per metus), „Amazon“ (33 proc.), LEGO (25 proc.), „Nissan“ (22 proc.) ir „Adobe“ (21 proc.).

Šimto brangiausių pasaulyje prekės ženklų bendra vertė per metus padidėjo 4,8 proc. iki 1,8 trln. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs