„Apple“ ženklo vertė per metus padidėjo 43 proc. iki 170,276 mlrd. JAV dolerių. Antroje vietoje esančio „Google“ ženklo vertė tuo pat laikotarpiu išaugo 12 proc. iki 120,31 mlrd. JAV dolerių.
„Coca-Cola“, kuri iki 2013 metų net 13 metų iš eilės puikavosi pirmoje šio reitingo vietoje, 2015 metų reitinge užima trečią vietą. Šio prekės ženklo vertė per metus smuko 4 proc. iki 78,42 mlrd. JAV dolerių.
Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Microsoft“ (4 vieta, 67,67 mlrd. JAV dolerių), IBM (5 vieta, 64,1 mlrd. JAV dolerių), „Toyota“ (6 vieta, 49,05 mlrd. JAV dolerių), „Samsung“ (7 vieta, 45,3 mlrd. JAV dolerių), „General Electric“ (8 vieta, 42,27 mlrd. JAV dolerių), „McDonald‘s“ (9 vieta, 39,81 mlrd. JAV dolerių) ir „Amazon“ (10 vieta, 37,95 mlrd. JAV dolerių).
Bendra šimto pirmaujančių pasaulyje prekės ženklų vertė 2015 metais, palyginti su metais anksčiau, padidėjo 7 proc. iki 1,7 trln. JAV dolerių.
Sudarydama šį reitingą, „Interbrand“ atsižvelgia į įmonių veiklos rezultatus, į prekės ženklų poveikį vartotojų sprendimams dėl pirkinių ir į įmonių gebėjimą užsitikrinti pajamas.