Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​„Apple“ nusipirko „Topsy Labs“

„Apple“ nusipirko „Topsy Labs“ tam, kad „iPhone“ gamintojui būtų suteikta daugiau įžvalgų apie „Twitter“ pokalbius, rašo „The Washington Post“.
„Apple“
„Apple“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Topsy“ veikia per pokalbių srautą, pasirodantį socialiniame tinkle „Twitter“, ir padeda nustatyti tendencijas ir žmones, kurie daro įtaką viešajai nuomonei. San Francisko startuolių įmonė taip pat administruoja nemokamą paieškos sistemą, kuri gali didžiuotis tuo, kad indeksuoja kiekvieną „Twitter“ įrašą nuo 2006 metų. Pats „Twitter“ tokios paslaugos neteikia.

„Apple“ sudaryto sandorio vertė nėra atskleidžiama.

„Apple“ kartas nuo karto perka smulkias technologijų įmones ir dažniausiai mes nediskutuojame apie savo tikslus ar planus“, – sakė bendrovės atstovė spaudai Kristin Huguet.

Geresnis „Twitter“ karštų temų supratimas gali padėti kompanijai „Apple“ parduoti daugiau reklamos įrenginiuose „iPhone“ ar „iPad“.

„Apple“ mėgina padidinti pajamas iš mobiliosios reklamos jau metų metus.

„Topsy“ startuolių įrankiai „Twitter“ taip pat gali būti naudojami kaip tiesiog „iPhone“ paieškos sistema, ko nesiūlo konkuruojantys produktai su „Google Android“ sistema. Priešingai nei „Topsy“, „Google“ nesugebėjo gauti licencijos, kuri suteiktų priėjimą prie betarpiškos ir išsamesnės „Twitter“ turinio paieškos.

„Twitter“ yra viena populiariausių išmaniųjų telefonų aplikacijų.

„Apple“ iš viso išleido beveik 500 mln. JAV dolerių kitų kompanijų pirkimui per metus.

„Topsy Labs“ analitikos pavyzdys. Oranžine spalva pažymėti įrašai apie „Coca Cola“, mėlyna – „Pepsi“, žalia – „Starbucks“.

„Topsy labs“ /„Topsy labs“ analitikos pavyzdys
„Topsy labs“ /„Topsy labs“ analitikos pavyzdys

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos