„Topsy“ veikia per pokalbių srautą, pasirodantį socialiniame tinkle „Twitter“, ir padeda nustatyti tendencijas ir žmones, kurie daro įtaką viešajai nuomonei. San Francisko startuolių įmonė taip pat administruoja nemokamą paieškos sistemą, kuri gali didžiuotis tuo, kad indeksuoja kiekvieną „Twitter“ įrašą nuo 2006 metų. Pats „Twitter“ tokios paslaugos neteikia.
„Apple“ sudaryto sandorio vertė nėra atskleidžiama.
„Apple“ kartas nuo karto perka smulkias technologijų įmones ir dažniausiai mes nediskutuojame apie savo tikslus ar planus“, – sakė bendrovės atstovė spaudai Kristin Huguet.
Geresnis „Twitter“ karštų temų supratimas gali padėti kompanijai „Apple“ parduoti daugiau reklamos įrenginiuose „iPhone“ ar „iPad“.
„Apple“ mėgina padidinti pajamas iš mobiliosios reklamos jau metų metus.
„Topsy“ startuolių įrankiai „Twitter“ taip pat gali būti naudojami kaip tiesiog „iPhone“ paieškos sistema, ko nesiūlo konkuruojantys produktai su „Google Android“ sistema. Priešingai nei „Topsy“, „Google“ nesugebėjo gauti licencijos, kuri suteiktų priėjimą prie betarpiškos ir išsamesnės „Twitter“ turinio paieškos.
„Twitter“ yra viena populiariausių išmaniųjų telefonų aplikacijų.
„Apple“ iš viso išleido beveik 500 mln. JAV dolerių kitų kompanijų pirkimui per metus.
„Topsy Labs“ analitikos pavyzdys. Oranžine spalva pažymėti įrašai apie „Coca Cola“, mėlyna – „Pepsi“, žalia – „Starbucks“.