Trečiadienį paskelbtoje ataskaitoje teigiama, kad išaugus pardavimams, „iPhone“ gamintoja užėmė 23 proc. itin konkurencingos rinkos spalio–gruodžio mėnesiais.
Tai reiškia, kad JAV milžinė pirmą kartą nuo ketvirto 2015 metų ketvirčio atsidūrė pirmoje vietoje, aplenkusi Kinijos „Vivo“.
Visgi „Vivo“ ir dar vienas vietos prekių ženklas „Oppo“ atsiliko ne per daugiausiai.
Kinijoje pernai išmaniųjų telefonų pardavimai sumenko 9 procentais.
„Puikius „Apple“ rezultatus lėmė jos kainų strategijos ir sankcijų „Huawei“ poveikio derinys“, – mano tyrimų analitikė Mengmeng Zhang.
„Apple“ pakilo į pirmąją vietą Kinijoje iškart po to, kai rugsėjį buvo išleistas „iPhone 13“, pridūrė analitikė ir pažymėjo, kad telefono pradinė kaina buvo mažesnė nei konkurentų gaminių.
Kinija yra pagrindinė „Apple“ rinka, o pardavimai Didžiosios Kinijos regione, įskaitant žemyninę dalį, Honkongą ir Taivaną, nuo 2021 metų pradžios rugsėjo išaugo 70 procentų.