„Apple“ po šešerių metų pertraukos susigrąžino lyderės pozicijas Kinijos rinkoje

„Apple“ po šešerių metų pertraukos susigrąžino didžiausios išmaniųjų telefonų pardavėjos pozicijas Kinijoje, paskutinį 2021 metų ketvirtį atsiriekusi rekordinę rinkos dalį, rodo analitinės bendrovės „Counterpoint“ duomenys.
„Apple“ produkcija
„Apple“ produkcija / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Trečiadienį paskelbtoje ataskaitoje teigiama, kad išaugus pardavimams, „iPhone“ gamintoja užėmė 23 proc. itin konkurencingos rinkos spalio–gruodžio mėnesiais.

Tai reiškia, kad JAV milžinė pirmą kartą nuo ketvirto 2015 metų ketvirčio atsidūrė pirmoje vietoje, aplenkusi Kinijos „Vivo“.

Visgi „Vivo“ ir dar vienas vietos prekių ženklas „Oppo“ atsiliko ne per daugiausiai.

Kinijoje pernai išmaniųjų telefonų pardavimai sumenko 9 procentais.

„Puikius „Apple“ rezultatus lėmė jos kainų strategijos ir sankcijų „Huawei“ poveikio derinys“, – mano tyrimų analitikė Mengmeng Zhang.

„Apple“ pakilo į pirmąją vietą Kinijoje iškart po to, kai rugsėjį buvo išleistas „iPhone 13“, pridūrė analitikė ir pažymėjo, kad telefono pradinė kaina buvo mažesnė nei konkurentų gaminių.

Kinija yra pagrindinė „Apple“ rinka, o pardavimai Didžiosios Kinijos regione, įskaitant žemyninę dalį, Honkongą ir Taivaną, nuo 2021 metų pradžios rugsėjo išaugo 70 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis