Lūkesčius pranokę rezultatai gali rodyti, kad koronaviruso eros technologijų bumas dar kurį laiką gali nesibaigti, net jei lėtėjantis augimas jau daro įtaką tokioms gyvenimo būdo lyderėms kaip „Netflix“.
„Pasiekėme visų laikų rekordinius rodiklius tiek išsivysčiusiose, tiek besivystančiose rinkose, ir pastebėjome pajamų augimą visose mūsų produktų kategorijose, išskyrus „iPad“, kurių pasiūla greičiausiai bus ribota“, – analitikams teigė generalinis direktorius Timas Cookas.
Išmaniųjų telefonų pardavimai viršijo 71 mlrd. JAV dolerių, paskatinti didelės „iPhone 13“ linijos paklausos, ypač Kinijoje.
Remiantis pelno ataskaita, technologijų milžinė pirmąjį finansinių metų ketvirtį (spalio–gruodžio mėnesiais) uždirbo 34,6 mlrd. JAV dolerių grynojo pelno, palyginti su 28,7 mlrd. JAV dolerių grynuoju pelnu per tą patį ankstesnių metų ketvirtį.
Tiekimo grandinių kliūtis, sutrikdžiusios gaminių gamybą ir pristatymą vartotojams, vis dar nenyksta, tačiau „Apple“ teigė, kad artimiausiais mėnesiais tikisi mažesnio jų poveikio.
„Yra keletas vilčių teikiančių ženklų“, – pridūrė T.Cookas.
Puslaidininkių stygius, kurią sukėlė įvairūs veiksniai, įskaitant paklausos padidėjimą prasidėjus COVID-19 pandemijai ir su virusais susijusius sutrikimus lustų gamybos šalyse, paveikė pramonės šakas visame pasaulyje – nuo technologijų milžinių iki automobilių gamintojų.
„Verta pažymėti, kad „Apple“ garsėja savo tiekimo grandinės efektyvumu ir daugelis stebi, kokių veiksmų „Apple“ ėmėsi ir imsis, siekdama geresnės padėties šiais kalendoriniais metais, ir kiek tai gali pakenkti pelnui“, – pažymėjo „Third Bridge“ analitikas Scottas Kessleris.
Nepaisant šiems laikams būdingo nepastovumo, „Apple“ tapo pirmąja JAV įmone, kurios rinkos vertė pasiekė 3 trln. JAV dolerių – šią ribą įmonė trumpam perkopė sausio pradžioje.