„Apple“ susigrąžino brangiausio prekės ženklo vardą

„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilute, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.
Naujųjų „Apple“ kompiuterių pristatymas
Naujųjų „Apple“ kompiuterių pristatymas / „Scanpix“ nuotr.

„Apple“ prekės ženklas įvertintas 263,4 mlrd. JAV dolerių – 87 proc. daugiau nei prieš metus. Įspūdingą šuolį lėmė sėkmingas „Apple Inc.“ verslo diversifikavimas, mažinant jo priklausomybę nuo „iPhone“ pardavimų. Šio prekės ženklo išmaniųjų telefonų pardavimams tenkanti visų „Apple Inc.“ įplaukų dalis sumenko iki pusės nuo dviejų trečdaliu 2015 metais.

„Diversifikavimo politika paskatino tokių skaitmeninių paslaugų kaip „App Store“, „iCloud“, „Apple Podcasts“, „Apple Music“, „Apple TV“, „Apple Arcade“ plėtrą. Vien pirmąją naujųjų metų dieną „App Store“ klientai išleido 540 mln. dolerių“, – teigiama „Brand Finance“ apžvalgoje.

Antrąją šio naujausio reitingo eilutę užėmė „Amazon“ (254,2 mlrd. dolerių, 15 proc. daugiau nei prieš metus), trečiąją – „Google“ (191,2 mlrd. dolerių, 1 proc. daugiau).

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Microsoft“ (140,4 mlrd. dolerių) „Samsung“ (102,6 mlrd. dolerių), „Walmart“ (93,19 mlrd. dolerių), „Facebook“ (81,5 mlrd. dolerių), ICBC (72,8 mlrd. dolerių), „Verizon“ (68,9 mlrd. dolerių), „WeChat“ (67,9 mlrd. dolerių).

Du trečdaliai šių metų „Brand Finance Global 500“ sąraše išvardintų prekės ženklų bendros vertės – JAV ir Kinijos kompanijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis