„Samsung“ užima 23,9 proc. mobiliųjų telefonų rinkos, bet praėjusiais metais atsiriekė tik 14 proc. pelno. Sudėjus „Apple“ ir „Samsung“ gauto pelno dalį išeina 105 proc., tačiau toks rodiklis susidaro dėl to, kad dauguma šių bendrovių konkurentų patyrė nemažus nuostolius.
Tokius įspūdingus mobiliųjų rinkos rezultatus neseniai paskelbė finansinių paslaugų bendrovės „Canaccord Genuity“ analitikas Michaelas Walkley'us, kuris situaciją išmaniųjų telefonų pardavimuose visame pasaulyje stebi jau kelerius metus.
Tiesa, analitiko duomenys gali būti ne visiškai tikslūs, kadangi jis rėmėsi tik oficialiai skelbiamais mobiliųjų telefonų gamintojų duomenimis.
Savo ruožtu, pavyzdžiui, Kinijos mobiliųjų telefonų gamintojai nėra įpareigoti atskleisti uždirbto pelno, todėl to ir nedaro.
Pasak M.Walkley'us, nulinį pelną 2015 m. gavo „BlackBerry“, „LG“ ir „TCL“ mobiliųjų telefonų gamintojai.
Savo ruožtu „Microsoft“ patyrė tris procentus siekiantį nuostolį, o „HTC“, „Lenovo“ ir „Sony“ nuostolių dydis 2015 m. buvo vienas procentas.