„Apple“ sušvelnins „App Store“ politikos nuostatas žiniasklaidos programėlių kūrėjams

„Apple“ trečiadienį paskelbė ketinanti sušvelninti kai kurias savo elektroninės programėlių parduotuvės „App Store“ politikos nuostatas ir leis žiniasklaidos programėlių kūrėjams nukreipti klientus tiesiai į jų svetaines, nemokant komisinių.
„Apple“
„Apple“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pokytis, kuris bus įgyvendintas kitų metų pradžioje, įvedamas siekiant nutraukti Japonijos konkurencijos priežiūros komisijos atliekamą tyrimą.

Tai reiškia, kad vadinamųjų skaitymo programų, kuriose siūlomas skaitmeninis turinys, pavyzdžiui, laikraščiai, knygos, muzikos ar vaizdo įrašai, kūrėjai galės išvengti „App Store“ mokėjimo sistemos ir, atitinkamai, nemokėti 30 proc. siekiančių komisinių.

„Mes labai gerbiame Japonijos konkurencijos priežiūros komisiją ir vertiname mūsų kartu atliktą darbą, kuris padės skaitytojų programų kūrėjams padėti naudotojams nustatyti ir tvarkyti norimas programėles bei paslaugas, tuo pačiu apsaugant jų privatumą ir išlaikant pasitikėjimą“, – tinklaraščio įraše teigė „Apple“ atstovas Philas Schilleris.

Pasak „Apple“, skaitmeninio turinio programų kūrėjai galės susieti programėles su savo svetainėmis, kuriose vartotojai gali kurti ar tvarkyti paskyras.

Nors pakeitimą lėmė susitarimas su Japonijos prievaizde, jo nuostatos bus taikomos visoms parduotuvėje „App Store“ siūlomoms skaitymui skirtoms programoms, pažymėjo Silicio slėnio technologijų milžinė.

„Apple“ sulaukė kritikos dėl griežtų „App Store“ naudojimo sąlygų, numatančių, kad programų kūrėjai negali naudoti jokių kitų mokėjimų sistemų.

Tuo tarpu už jos siūlomos mokėjimo sistemos naudojimą „Apple“ ima net 30 proc. siekiantį komisinį mokestį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis