Laikraščio teigimu, „Apple“ esą norėtų panaudoti „Tidal“ sustiprinti savo pačios vos prieš metus sukurtą platformą „Apple Music“.
Bendrovės šiuo metu derasi ir derybos nebūtinai pasibaigs susitarimu dėl susijungimo, neįvardintus, bet gerai informuotus šaltinius cituojantis laikraštis.
„Tidal“ vadovai laikraščiui sakė, kad su „Apple“ nėra kalbėję apie perėmimą. O „Apple“ atsisakė komentuoti tokį pranešimą po to, kai su bendrove susisiekė AFP žurnalistai.
„Tidal“ gerokai išpopuliarėjo šių metų pradžioje po to, kai Beyonse išleido savo naujausią albumą „Lemonade“ išskirtinai šioje platformoje. Prieštaringų vertinimų po savo paleidimo sulaukusi „Tidal“ platforma taip pat suteikė išskirtinę galimybę klausytis Rihannos ar Kanye Westo albumų.
„Tidal“ siekia atkovoti dalį rinkos iš „Spotify“, kuri savo vartotojams suteikia paprastą ir plačią prieigą prie muzikos įrašų, o ne siūlo išskirtinių produktų.
„Tidal“ naudojimosi mėnesio mokestis siekia 10 arba 20 JAV dolerių, priklausomai nuo to, ar vartotojas nori klausytis muzikos aukštos kokybės garsu.
Jay-Z nusipirko „Tidal“ iš Europos bendrovės „Aspiro“ praėjusių metų pradžioje už daugiau nei 56 mln. JAV dolerių.