„Apple“ tapo pirmąja JAV įmone, kurios rinkos vertė pasiekė 3 trln. JAV dolerių

„Apple“ pirmadienį tapo pirmąja JAV įmone, kurios rinkos vertė pasiekė 3 trln. JAV dolerių.
„Apple“
„Apple“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 „Apple“ Verslas

Išmaniųjų telefonų „IPhone“ gamintojos vertė pasiekė rekordinį lygį maždaug 20.45 val. Lietuvos laiku pirmadienį, akcijų kainai šoktelėjus iki 182,88 JAV dolerio už akciją, prieš vėl smuktelint.

Technologijų milžinė taip pat tapo pirmąja JAV įmone, pasiekusia 2 trln. JAV dolerių įvertį. Tai įvyko 2020 metų rugpjūčio mėnesį, kai per COVID-19 pandemiją išaugo asmeninės elektronikos įrangos ir skaitmeninių paslaugų, tokių kaip „Apple“ internetinės televizijos ir išmaniųjų telefonų programų parduotuvės, paklausa.

Tai taip pat „Apple“ tapo pirmąja amerikiečių įmone, kurios vertė viršijo 1 trln. JAV dolerių – tai nutiko 2018 metų rugpjūčio mėnesį.

Nors tarp JAV brangiausių įmonių dominuoja Silicio slėnio bendrovės, „Microsoft“ yra vienintelė kita amerikiečių bendrovė, kurios vertė viršija 2 trln. JAV dolerių.

Spalio mėnesį „Apple“ pranešė apie 20,5 mlrd. JAV dolerių grynąsias pajamas bei 83,4 JAV dolerių pajamas. Tai rekordiniai rodikliai liepos–rugsėjo ketvirčiais bendrovės istorijoje.

Bendrovės 2021 fiskalinių metų pajamos buvo 365,8 mlrd. JAV dolerių – daugiau nei trigubai didesnės nei prieš dešimtmetį.

Tačiau, kaip ir daugelis kitų technologijų milžinių, „Apple“ pastaraisiais mėnesiais patyrė spaudimą dėl tiekimo grandinių problemų, įskaitant pasaulinį puslaidininkių trūkumą ir su COVID-19 susijusius gamybos sutrikimus Pietryčių Azijoje.

„Apple“ akcijų kursas smuko spalį paskelbus pajamų ataskaitą, tačiau vėliau pakilo ir per paskutinius du 2021 metų mėnesius pridėjo beveik 20 procentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis