„Apranga“ pasirinko komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderės Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos konkursą laimėjo „Socialus marketingas“, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Susitarimas
Susitarimas / 123RF nuotr.
Temos: 1 Apranga, APB

Pasak „Aprangos“ grupės rinkodaros vadovės Agnės Brukštaitės-Fominienės, laimėtoją nulėmė patirtis, kompetencija ir sutapęs požiūris į ilgalaikę strategiją.

40 proc. socialinių tinklų rinkodaros agentūros „Socialus marketingas“ akcijų nuo 2015 metų vidurio priklauso UAB „Publicum Group“.

Žiniasklaidos planavimo paslaugas „Aprangos“ grupei ir toliau teiks „Inspired UM“ agentūra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų