„Kompanija yra absoliutus rinkos lyderis tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje“, – ketvirtadienį susitikimą su investuotojais pradėjo R.Perveneckas.
Pernai „Aprangos“ mažmeninių prekių apyvarta augo 8,5 proc. ir sudarė 183,5 mln. eurų. 2011 metais apyvarta siekė 124,3 mln. eurų.
„Apranga“ veikia trijose rinkose – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pastarojoje įmonė kol kas yra antra mažmeninėje prekyboje drabužiais, tačiau R.Perveneckas neabejoja, kad tai yra laikina.
„Aprangos“ pelningumas vidutiniškai sudaro 9-10 proc. Pasak jos generalinio direktoriaus, tai yra didesnis nei rinkos pelningumas.
„Tik laiko klausimas, kada tapsime pirmi Estijoje“, – sakė jis.
„Aprangos“ pelningumas vidutiniškai sudaro 9-10 proc. Pasak jos generalinio direktoriaus, tai yra didesnis nei rinkos pelningumas, vis tik yra bendrovių, kurios dirba dar geriau, pavyzdžiui, vienas iš pasaulinių sektoriaus lyderių „H&M”.
Svarbiausia „Aprangos” rinka yra Lietuva (60 proc.), antra pagal dydį rinka yra Latvija (26 proc.), mažiausia – Estija (14 proc.).
„Didžiausias mūsų turtas yra parduotuvės. Šiuo metu turime 166 parduotuves. Rugsėjį Vilniuje atidarysime šimtąją parduotuvę – padarysime gerą kokteilių vakarėlį Lietuvoje“, – sakė R.Perveneckas.
Šimtoji parduotuvė turėtų būti atidaryta Vilniaus „Akropolyje“. Tiesa, „Aprangos“ generalinis direktorius pabrėžė, kad mažmeninė drabužių rinka pastaruoju metu neauga.
Bendras parduotuvių plotas – 73,2 tūkst. kvadratinių metrų.
R.Perveneckas taip pat kalbėjo ir apie „H&M” atėjimą į Lietuvą. „Aprangos“ tai neišgąsdino – bendrovė daug investavo į prabangos ir verslo segmentą.
„Tą segmentą, kuris visiškai nekonkuruos su ateinančiais žaidėjais ir jų strategija“, – sakė R.Perveneckas.
Jis sakė, kad Lietuvoje drabužių vartojimas turi potencialo augti. „Žmonės pasmerkti gražiau ir madingiau rengtis“, – sakė jis.