Parduotuvių plotas siekia 192 ir 128 kv. metrus. Pirmuoju plėtros etapu Lietuvos rinkai ketinama pristatyti šešias „Orsay“ parduotuves.
Prekės ženklas „Orsay“ skirtas jaunatviškoms, madai neabejingoms merginoms ir moterims, kurios vertina kokybę už priimtiną kainą ir siekia drabužiais išreikšti savo individualumą,rašoma pranešime.
Ženklas įkurtas 1975 metais Vokietijoje ir šiuo metu valdo beveik 680 parduotuvių 31-oje pasaulio šalyje. 2016 metais įmonės apyvarta siekė 410 mln. eurų.
„Aprangos” grupė valdo 6 skirtingų tipų parduotuvių tinklus ir atskiras parduotuves: ekonominio, jaunimo, verslo, prestižo, avalynės segmentų parduotuves ir „Zara“ parduotuvių tinklą. Šiuo metu „Aprangos” grupė Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje valdo 184-ų parduotuvių tinklą.
2016 metais „Aprangos“ grupės apyvarta padidėjo 7,7 proc. ir pasiekė 214,2 mln. eurų. Pelnas prieš apmokestinimą padidėjo 7,3 proc. ir sudarė 13,3 mln. eurų.