„Aprangos“ grupės mažmeninė apyvarta šiemet mažėjo 17,7 proc. iki 106,2 mln. eurų

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių drabužių prekybos grupės „Apranga“ mažmeninė apyvarta (su PVM) per septynis šių metų mėnesius siekė 106,2 mln. eurų – 17,7 proc. mažiau nei 2019 metų sausį-liepą.
Parduotuvė „Apranga“
Parduotuvė „Apranga“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vien liepos mėnesį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, apyvarta mažėjo 4,5 proc. iki 19,4 mln. eurų, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Apranga“.

Tinklo apyvarta sausio-liepos mėnesiais Lietuvoje sumažėjo 18,2 proc., Latvijoje sumenko 12,7 proc., o Estijoje – smuko 22,8 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Liepą apyvarta Lietuvoje išliko praeitų metų lygio, Latvijoje sumažėjo 8,9 proc., o Estijoje susitraukė 12,1 proc., palyginti su 2019 metų liepa.

Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 184 parduotuvių tinklą (106 Lietuvoje, 51 Latvijoje ir 27 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 93,4 tūkst. kv. metrų. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas padidėjo 5,5 proc.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis