„Aprangos“ grupės mažmeninė apyvarta šiemet mažėjo 60 proc. iki 15 mln. eurų

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ mažmeninė apyvarta (su PVM) sausio ir vasario mėnesiais siekė 15 mln. eurų – 59,8 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu.
Aprangos grupė
Aprangos grupė / Aprangos grupės nuotr.
Temos: 1 Apranga, APB

Vien vasarį, palyginti su 2020 metų vasariu, apyvarta krito 52 proc. iki 8,3 mln. eurų, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Apranga“.

Grupės tinklo apyvarta sausio-vasario mėnesiais, palyginti su pirmaisiais dviem 2020-ųjų mėnesiais, Lietuvoje sumažėjo 60,8 proc., Latvijoje – 79,9 proc., o Estijoje – 27,3 proc.

Suprastėjusius rezultatus bendrovė aiškina koronaviruso pandemijos sukeltais prekybos ribojimais.

„Laikini parduotuvių uždarymai atitinkamai ženkliai įtakojo grupės generuojamą sausio-vasario mėnesių apyvartą“, – teigiama pranešime.

Pasak bendrovės, nuo 2020 metų gruodžio 16 dienos buvo laikinai uždarytos visos grupės parduotuvės Lietuvoje, nuo šių metų vasario 15 dienos atidarytos atskirą įėjimą iš lauko turinčios parduotuvės, kurių prekybos plotas neviršija 300 kvadratinių metrų, o Latvijoje parduotuvės laikinai uždarytos nuo 2020 metų gruodžio 19 dienos.

Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 176 parduotuvių tinklą (102 Lietuvoje, 48 Latvijoje ir 26 Estijoje), kurių plotas sudaro 92 tūkst. kv. metrų. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas sumažėjo 1 proc.

„Aprangos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų