Pasak grupės vadovo, „Apranga“ priklauso labiausiai nuo pandemijos nukentėjusių Lietuvos bendrovių grupei, nes daugiau nei du mėnesius jos parduotuvės buvo visiškai uždarytos.
„Tai atsiliepė mūsų rezultatams. O į 2021 metus žiūrime pozityviau, tikimės šiek tiek geresnių rezultatų, bet, žinoma, viskas priklausys nuo to, ar mes galėsime pilnai dirbti“, – BNS sakė grupės generalinis direktorius R.Perveneckas.
„Tikimės, kad tokie dideli uždarymai tikrai nebus 2021-ais metais, bet ne nuo mūsų tai priklauso“, – pridūrė jis.
Pasak vadovo, elektroninė prekyba pernai, palyginti su 2019 metais, augo pustrečio karto, tačiau ji nekompensavo bendro apyvartos mažėjimo.
R.Pervenecko teigimu, grupė nenumato darbuotojų atleidimų, planuoja tolesnes investicijas į prekybos tinklą.
„Žmonių neplanuojame atleidinėti (...) Fizinių parduotuvių tinklą mes turime tikrai labai gerai išvystytą ir toliau į jį investuojame (...) 2021 metais investicijos į prekybos tinklą tikrai viršys 2020 metų lygį“, – sakė grupės vadovas.
Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojamos „Aprangos“ grupės mažmeninė apyvarta (su PVM) pernai pasiekė 204,2 mln. eurų, tai 17,6 proc. mažiau nei 2019 metais.
Lietuvoje pardavimai mažėjo 19,8 proc. iki 118,3 mln. eurų, Latvijoje – 11,8 proc. iki 52,4 mln. eurų, o Estijoje smuko 18,5 proc. iki 33,5 mln. eurų.
Pernai grupė atidarė penkias naujas parduotuves, septynias parduotuves rekonstravo ir 12 uždarė.