„Aprangos“ prabangos segmento pajamas didino naujų parduotuvių atidarymas

Koncerno „MGBaltic“ kontroliuojamos Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos lyderės „Aprangos“ grupės prabangos segmento parduotuvių apyvartą pastaruoju metu didino ne augantis vartojimas prabangos segmente, o naujų parduotuvių atidarymas, rašo „Verslo žinios“.
Aprangos Galerija
Aprangos Galerija

„Padėtis mažmeninėje prekyboje vis dar trapi ir neapibrėžta. O prasčiausia, ko gero, yra prabangos segmento padėtis. Kol kas pardavimai santykinai prastesni nei pernai. Apyvarta augo dėl išplėsto parduotuvių skaičiaus“, – dienraščiui sakė „Aprangos“ vadovas Rimantas Perveneckas.

Pasak jo, šiuo metu „Aprangos grupė“ valdo 24 prabangos segmento parduotuves, kai pernai jų turėjo 20, o tai leido per pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laiku pernai, prabangos segmento parduotuvių pajamas padidinti 10 proc. iki 5,67 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų