„Aprangos“ vadovas: apyvartos augimą lems investicijos į tinklo plėtrą

Koncerno „MG Baltic“ kontroliuojama didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ kitų metų apyvartos augimo planus sieja su investicijomis į tinklo atnaujinimą ir plėtrą, teigia grupės vadovas. 
„Apranga“ Valdybos narys, Generalinis direktorius Rimantas Perveneckas
„Apranga“ Valdybos narys, Generalinis direktorius Rimantas Perveneckas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pasak Rimanto Pervenecko, dėl permainingų orų grupei šiemet nepavyks pasiekti planuotos 231 mln. eurų apyvartos (su PVM), tačiau 2019 metais ją ketinama padidinti iki 242,6 mln. eurų – 7,8 proc. daugiau nei laukiama šiemet (BNS skaičiavimais, apie 225 mln. eurų).

„Tokia prognozė yra pakankamai ambicinga, tačiau įmanoma, kadangi įmonės žada atlikti rekonstrukcijas bei atidaryti naujas parduotuves“, – BNS sakė R.Perveneckas.

„Apranga“ šią savaitę pranešė, kad kitąmet planuoja rekonstruoti ar atidaryti 35-40 parduotuvių, jos grynosios investicijos sieks apie 12-15 mln. eurų.

„2019 metais daug investuosime į Latviją, ten atidarysime 25 naujas parduotuves. Daugiausiai žadame investuoti į parduotuves, kurios bus atidarytos Rygos „Akropolio“ ir „Alfos“ prekybos centruose“, – BNS aiškino R.Perveneckas.

Anot jo, parduotuves rekonstruoti planuojama iki 2019-ųjų vasaros pabaigos, todėl šiuo laikotarpiu grupės apyvarta sumažės.

„Kol rekonstruosime parduotuves, prarasime pakankamai daug apyvartos, bet nuo kitų metų rugsėjo pasieksime aukštus, tikiuosi, dviženklius augimo tempus bei juos išlaikysime ir 2020 metais“, – tvirtino R.Perveneckas.

„Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 182 parduotuves (110 Lietuvoje, 43 Latvijoje ir 29 Estijoje).

„Aprangos“ mažmeninė apyvarta per vienuolika mėnesių šiemet ūgtelėjo 1,3 proc. iki 203,6 mln. eurų, tačiau grupės grynasis pelnas per tris ketvirčius smuko 59 proc. iki 4,279 mln. eurų. R.Pervenecko teigimu, įmonės pelningumui neigiamos įtakos turi dėl šiltų orų patiriami nuostoliai, o prasčiausias buvo pirmasis 2018 metų ketvirtis, kai vyravo labai nepastovūs orai.

„Aprangos“ vadovo teigimu, tai turi įtakos ir „Nasdaq“ Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše kotiruojamų „Aprangos“ akcijų kainai – ji nuo šių metų pradžios sumenko daugiau kaip 32 procentais.

„Didžioji dalis drabužių pardavėjų akcijų kainų finansų rinkose yra kritusios, nes visi susiduria su panašiais sunkumais dėl nepalankių oro. Jei kitais metais pasieksime užsibrėžtus tikslus, tikėtina, kad įmonės akcijų kursas augs“, – BNS sakė R.Perveneckas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis