„Grąžinimo mokestis yra 3,99 € ir bus išskaičiuotas iš grąžinamos sumos. Pinigai bus grąžinti pagal pradinį mokėjimo būdą per 14 dienų nuo pranešimo apie užsakymo atšaukimą gavimo dienos, jei mes gausime prekę (-es) arba įrodymus, kad ją (jas) grąžinote.
Atkreipkite dėmesį, kad jei sumokėjote pristatymo mokestį, jis bus grąžintas tik tuo atveju, jei grąžinsite visas pirminio užsakymo prekes“, – rašoma grąžinimo taisyklėse.
H&M atstovai Lietuvoje 15min patvirtino, kad 3,99 euro mokestis yra nesenų pokyčių internetinėje parduotuvėje dalis, tačiau plačiau žadėjo pakomentuoti raštu, kadangi šis sprendimas priimtas kompanijos tarptautiniu mastu.
Gavę atsakymą, publikaciją papildysime.
Naujieną apie mokesčius antradienį pranešė britų nacionalinis transliuotojas BBC – tiesa, Jungtinėje Karalystėje tokia paslauga parduotuvės lojalumo klubui nepriklausantiems vartotojams kainuoja 1,99 svaro (2,29 euro).
Tuo tarpu H&M atstovas žiniasklaidai BBC teigė, kad toks sprendimas įvestas vasarą. Jungtinėje Karalystėje tokia praktika tampa vis populiaresnė: panašius mokesčius jau įvedę tinklai „Zara“, „Boohoo“, „Uniqlo“ ir „Next“.
Pandemijos metu visame pasaulyje labai išaugo apsipirkimas internetu, tačiau tai taip pat reiškė, kad labai padaugėjo prekių, kurios grąžinamos atgal, nes netinka arba yra ne tokios, kokių tikėtasi, rašoma BBC publikacijoje.
Grąžinimai gali būti galvos skausmas mažmenininkams, nes jie ne tik dažnai dengia grąžinimo internetu išlaidas, taip siekdami pervilioti klientus iš konkurentų, bet ir sandėlio darbuotojams užtrunka ilgiau apdoroti grąžintas prekes.