Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar etiška naudotis kariniais konfliktais reklamai? Viskas priklauso nuo to, kaip tai daroma

Ar pamenate vaizdo klipą, kuriame lietuvis verslininkas ant barikadų Kijeve bando reklamuoti langų įmonę? Daugeliui šis mėgėjiškas klipas sukėlė ne tik šypseną, bet ir pyktį. Ar galima naudotis kitos valstybės drama tam, kad daugiau parduotum?
Axe reklama
Axe reklama

Viskas priklauso nuo požiūrio, bet atrodo lietuvio idėja pasinaudoti įtampa Ukrainoje nėra labai originali. Pakanka pažiūrėti į savaitgalį vykusių amerikietiško futbolo „Super taurės“ varžybų metu rodytas reklamas. Viena iš labiausiai įsimintinų tapo dezodorantų gamintojos „Axe“ reklama, kurioje rasime nuorodų į Šiaurės Korėjos autoritarinį režimą, Sirijos, Vietnamo, Balkanų karinius konfliktus.

VIDEO: "Axe" reklama

O dabar ją galima palyginti su mūsų verslininko pastangomis. Internete jos buvo pavadintos net informacinio karo prieš Lietuvą dalimi. Tiesa, jei reklamos efektyvumas matuojamas jai skirto dėmesio kiekiu, lietuviui minimaliomis priemonėmis pavyko sukelti nemenką šurmulį.

VIDEO: Langų reklama

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos