Nuo 2012 metų „Facebook“ bando vytis šį populiarų socialinį tinklą, ir naujas pirkinys parodo augančią įtampą tarp šių dviejų kompanijų, siekiant visaip įdarbinti videoturinį ir iš to uždirbti.
„Snapchat“ 2011 metais pradėjus šokti viliotinį tūkstantmečio kartai, „Facebook“ pakartotinai, bet nesėkmingai bandė pamėgdžioti beveik visas patraukliausias „Snapchat“ funkcijas.
2012 metais įmonė pristatė „Poke“ – programėlę, kuri leidžia vartotojams siųsti save žeminančias nuotraukas ir videomedžiagą. Ji žlugo po pusantrų metų.
2014 metais „Facebook“ bandė dar kartą – pristatė „Slingshotin“. Programėlė net nebuvo paleista.
„Facebook“ planuoja „Masquerade“ išlaikyti kaip savarankišką programą, į ją įtraukti į „Snapchat“ panašius asmenukių efektus. „Masquerade“ galimybės veikiausiai bus demonstruojamas „Facebook“ videoproduktuose – tai yra sritis, kuriai „Facebook“ pastaruoju metu skiria itin daug dėmesio.
„Snapchat“ per dieną jau publikuojama panašiai tiek videosiužetų, kaip ir „Facebook“, nors bendrovė ir turi gerokai mažiau aktyvių vartotojų.
8 mlrd. „Snapchat“ dienos videoperžiūrų yra 8 kartus didesnis skaičius nei prieš metus. „Facebook“ videoturinio žiūrimumas taip pat augo. „Facebook“ daug dėmesio pradėjo skirti naujam tiesioginės vaizdo transliacijos produktui.
Įmonės „Delmondo“, kuri atlieka „Snapchat“ analitiką, generalinis direktorius Nickas Cicero sakė, kad „Facebook“ sausį kreipėsi informacijos apie „Snapchat“ vartotojus.
„Facebook“ taip pat kreipėsi į įvairias garsenybes, prašydama išbandyti ir naudoti tiesioginių transliacijų produktą.
„Snapchat“ dar tik pradeda monetizuoti savo „Discover“ ir „Live“ istorijų funkcijas, tačiau jos yra išties itin patrauklios reklamdaviams, nes žada 100 proc. įsitraukusią auditoriją.