Tačiau „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas verslams nesiūlo aklai sekti madų ir naująjį socialinį tinklą vertina atsargiai, rašoma pranešime spaudai.
Siūlo nešvaistyti laiko
Anot A.Žako, marketingo srityje dirbantys specialistai labai dažnai mėgsta sutelkti nepamatuotai daug laiko, energijos ir resursų naujiems kanalams, kartais net šiek tiek pastumdami visus kitus procesus į šoną.
„Tai nėra teisingas požiūris, nes marketingo skyriaus darbuotojai turėtų rūpintis paslaugų ar prekių gerinimu ir pardavimų didinimu. Vien tik tai, kad atsirado naujas populiarus socialinis tinklas, dar nėra pakankama priežastis prekės ženklui žūtbūt ten būti“, – įsitikinęs A.Žakas.
Jis siūlo prisiminti kitą prieš kelerius metus populiarų socialinį tinklą „Snapchat“. Jam buvo prognozuojama tokia sėkmė, jog jis populiarumu turėtų pralenkti ir „Facebook“, ir „Instagram“.
„Snapchat“ turi savo auditoriją ir savo ištikimus vartotojus, tačiau planuotas perversmas neįvyko. Net ir tie lietuviški prekės ženklai, kurie pradėjo aktyvius veiksmus šiame socialiniame tinkle, dabar ten nieko nebedaro“, – teigia A.Žakas.
Išeitis – efektyviausių kanalų komplekso paieška
Pašnekovas marketingo specialistams siūlo darbus pradėti dėlioti nuo strategijos parengimo.
„Esu pragmatiškojo marketingo šalininkas: man viskas turi prasidėti nuo strategijos, tikslų ir nuoseklaus marketingo plano įgyvendinimo. Marketingo veiksmų mikse neabejotinai atsiras vietos nice to have sprendimams arba tam tikriems partizaniniams, netikėtiems, neplanuotiems veiksmams. Tačiau jie privalo koreliuoti su bendra marketingo strategija“, – akcentuoja A.Žakas.
Esu pragmatiškojo marketingo šalininkas: man viskas turi prasidėti nuo strategijos, tikslų ir nuoseklaus marketingo plano įgyvendinimo.
Didžiausią dėmesį A.Žakas siūlo skirti tiems marketinginiams veiksmams, kurie sukuria didžiausią vertę verslui. O jeigu lieka laiko ir galimybių, tik tuomet verta ieškoti nuotykių kituose kanaluose.
Pašnekovas taip pat primena, kad įvairių kanalų efektyvumas kiekvienam prekės ženklui gali būti individualus, nes skiriasi įmonių tikslai, tikslinės auditorijos ir argumentai, padedantys klientams priimti sprendimą.
„Siūlau visada ieškoti efektyviausių kanalų mikso ir tokios komunikacijos, kuri spręstų verslo iššūkius. Socialinis tinklas „TikTok“, kol kas mūsų regionui nesiūlantis jokios oficialios statistikos ir reklamų platformos, sunkiai sprendžiantis saugumo ir asmens duomenų apsaugos iššūkius bei nekontroliuojantis turinio, abejoju, kad galėtų išspręsti kitų prekės ženklų problemas“, – komentuoja A.Žakas.